![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Maar de regering betaalt zijn rekeningen niet meer!
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...facturen.dhtml |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Valt dit niet onder spam of flooding? Elke dag een nieuw onderwerp over ambtenarenpensioenen ... Er zijn toffere onderwerpen hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Schepen
|
![]() Liefst het tegenovergestelde!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
als het jou niet aanstaat,kan je het gewoon negeren of niet lezen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn ambtenarenpensioen wordt nu sedert enige tijd niet meer gestort op de voorlaatste werkdag van de maand, maar op de laatste werkdag van de maand.
Dat is schandalig, want als er maar voor één dag iets misloopt, dan zitten ze al één dag voorbij de wettelijke termijn dat ze mij moeten betalen. Niks reserve meer dus. Je ziet meteen dat ze absoluut geen respect hebben voor ons. En toch is de titel verkeerd. Ik word achteruit betaald. Het is mijn pensioen van juni dat betaald werd op 30 juni. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 2 juli 2014 om 13:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Dat de pensioenhervorming van de regering-Di Rupo moeilijk kan beschouwd worden als het alfa en omega blijkt bijvoorbeeld uit de veranderingen voor het ambtenarenpensioen. Hun pensioen wordt nu berekend op de laatste 10 in plaats van de laatste 5 jaar, terwijl de referentie in de privésector nog altijd 45 jaar is. Bovendien geldt de herberekening niet voor de ambtenaren die nu al ouder zijn dan 50 jaar en zijn er tal van uitzonderingen (rijdend personeel NMBS, leger, politie,...).
Op Actua TV zegt Ivan Van De Cloot : indien de mensen uit de privésector vandaag geïnformeerd worden over de gunstige berekeningsvoorwaarden voor ambtenarenpensioenen en dat ze zelf bestolen worden en niet eens de helft van een ambtenarenpensioen krijgen dan breekt er morgen een burgeroorlog uit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Demonen is een boosaardige, moedwillig negatieve vent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Organiseer de actieve opsporing van ambtenaren.
Sluit de ambtenaren op en HALVEER hun pensioenen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Schepen
|
![]() Echt sommige zouden beter wat water bij hun azijn doen hé.
Ge kiest ervoor om wel of niet ambtenaar te worden. Als ge denkt dat het zo plezant is en zo goed is betaald waarom gaat ge er dan zelf niet voor? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Behalve voor wat voetbal en een Ronde van Vlaanderen komt de Belg niet meer uit zijn zetel.En als hij dan eens buitenkomt kijkt hij nauwelijks op want te fel in de weer met zijn I Pad ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wordt geen ambtenaar om diverse redenen. 1 daarvan is dat ze hun pensioeneieren in 1 mandje leggen. Een mandje in de handen van een partner die in het verleden al meermaals onbetrouwbaar gebleken is. Je moet eigenlijk goed gek zijn om te denken dat je binnen 20 jaar dat beloofde pensioen gaat krijgen. Je verdient dus beter nu wat meer in een job die wel verrijkend en uitdagend is zodat je zelf iets langs de kant kan zetten voor later.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 2 juli 2014 om 14:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doordat ik de harde boodschap verkondig, kan jij de matige brengen en zo zullen de mensen u minder beschimpen.
|
![]() |
![]() |