![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Partijlid
|
van belgicisten is:
wat is het verschil met de geldstroom van Vlaanderen naar Wallonië met die van bijvoorbeeld Antwerpen naar Limburg. Moet Antwerpen dan ook onafhankelijk worden? Heb ooit is op een forum een ganse uitleg gelezen van wat het verschil was, uitgelegd in verschillende punten, die mij zeer duidelijk en onderbouwd was, maar kan deze nergens terugvinden. Weet er iemand waar ik dit kan terugvinden, of kan er iemand gewoon het verschil typen alvast bedankt |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Zet dat ook maar in dat artikel dat je in dat rioolbladje gaat schrijven. Of vergis ik me?
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.' Laatst gewijzigd door Yann : 20 september 2004 om 21:49. |
|
|
|
|
|
|
#3 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
[quote=Yann]
Citaat:
Jo erens: Da wo ich gebouren ben Wo min ouwers hoes nog sjteet De taal die ich toch zo goud ken Wo ich al m'n leven sleet Limburg, Limburg alleen Da geet niks bouven Zo ist er maar een Es min oud Liburg, Limburg alleen Da geet niks bouven Zo ist er maar een Citaat:
Wie gaat er wát schrijven in De Morgen? |
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Partijlid
|
Kom nou, moest ik voor dat 'rioolbladje' (?) schrijven dat meer lezers heeft dan uw partijtje kiezers, zou ik wel zelf het antwoord op mijn vraag kennen. Mijn naam verwijst naar de mooiste stad van Vlaanderen ,op Brugge na dan misschien, waar het Blok 30% haalt
|
|
|
|
|
|
#5 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ten tweede kunnen we uw argument ook evengoed omdraaien: waarom zou de EU een federale unie moeten zijn, en geen unitaire?
|
|
|
|
|
#6 |
|
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
Het gaat hem niet over de geldstromen zichzelf. Het gaat om de misbruiken in Wallonië ten eerste en de misbruiken die niet aangepakt worden ten tweede.
Hierbij zijn de verzwarende omstandigheden, dat het oogluikend wordt toegestaan en zelfs goedgekeurd, want het is toch maar met het geld van Vlaanderen. Indien er in Limburg misbruiken zouden zijn, kunnen deze op tegenwerking rekenen en niet op goedkeuring. |
|
|
|
|
|
#7 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#8 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
[size=1]vlamingen flamingant vlamingen op irma laplasse verreyken afslagen vrouw houzee vlaams blok nva n-va nv-a n-va filip dewinter geert bourgeois van hecke staf de clercq annemans verstrepen morel vlaemsch collaboratie cordon sanitaire brussel halle vilvoorde jan van den berghe knuppel tantist sieg heil landverraad onafhankelijk separatisten separatisme geldstromen wallonië vuile walen eigen volk eerst hand in hand naar eigen land vnv vnj voorpost de vlag nsjv belgie barst vl vlaamse vlaemsche vlaanderen vlaenderen flandern[/size]
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.' Laatst gewijzigd door Yann : 21 september 2004 om 14:36. |
|
|
|
|
|
|
#9 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
|
#10 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#11 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
'Doet er niet toe, X is een feit, X niet.' Meneer is blijkbaar een oerconservatieveling. Als men die mentaliteit had in de prehistorie had ik nu niet hier met u zitten discussiëren. Hiermee is wel duidelijk dat het streven naar een vlaamse staat vooruitstrevend is. Citaat:
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Dat is ook het geval bij u. Laten we voor u hopen dat er meer belgiscisten zijn dan dat er mensen op uw partijtje stemmen. |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Daar wordt juist het meest gefraudeerd in de horeca ! |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of eens te meer de natte vinger van de doorluchtige leider aller belgicisten en voorzitter voor het leven van de Blubberclub, Hans I de Grote? |
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#18 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je hoeft er zelfs niet verder voor te kijken dan dit forum. Communautaire Discussies. Hans1, Yann, Tacitus.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 22 september 2004 om 08:50. |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
dit cijfers is al bevestigd door 3 onderzoeken. ivm de populariteit van het unitarisme kan ik maar één cijfer noemen: 5,9% is in Vlaanderen voorstander van unitarisme , onderzoek 1996.
Laatst gewijzigd door kempenaar : 22 september 2004 om 10:23. |
|
|
|
|