![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
Citaat:
Ik vond dat die al vrij goedlachs was op het ziekenhuisbed om zwaargewond te zijn. ( In scene gezet geval????) Ik heb niet de indruk dat als je echt goed wat klappen krijgt van een stok met 'nagels' in dat je er zo uitziet zoals die kerel daar lag in het ziekenhuis. Maar kom, het zou NIET mogen gebeuren, maar ja tegenwoordig ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vooral omdat sommige van die spijkers nog in zijn kop zaten. Knap in scene gezet was dat.
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Ik vraag me af wat er gebeurd is voorafgaand aan de feiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand sloeg nagels in een stok.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enkele kranten schreven dat er 'voorafgaande feiten waren' in de zin van dat de zoon van de 'knuppelaar' werd lastig gevallen door diegene die nu in het ziekenhuis ligt te glimlachen. Wel een strak plkan voor een 'zwaargewonde'
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Voila,dat bedoelde ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een vreemde die wat nagels in zijn kop wordt geramd, daar kan je toch als mens geen greintje medeleven mee hebben? Die hufter moet dat wel verdiend hebben. Even graven en dan vinden we wel wat. Misschien plaste hij ooit ergens tegen een container of heeft ie nog ergens als dreumes aan iemands deur belleke trek staan doen. Ze moesten hem doodgeslagen hebben, die smeerlap.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 23 mei 2014 om 23:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De eerlijkheid gebiedt mij te schrijven dat de 'stokslager' zich vergist had van persoon (volgens een artikel dat ik even niet terug kan vinden).
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat nu nodig, turken de kop inslaan?
|
![]() |
![]() |