![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://nieuws.vtm.be/binnenland/2013...ijzing-parwais
VTM: "Tegenstanders zeggen van :" Ze stuurt iemand terug naar een land waar hij bang is voor zijn leven." Kan U nog lekker slapen dan ?". Maggie: "Wel, ik zeg U: hier is het ook niet altijd een veilige situatie. Je moet hier 's avonds maar buiten komen. Dat is helemaal geen belangrijk of ik goed of niet slaap. Ik zeg U dat het gaat om beslissingen om mensen maar ik moet ook een beleid op poten zetten. Een ander beleid dat we gekend hebben in de vorige jaren en dan zijn er inderdaad beslissingen - harde beslissingen - die ook moeten correct ingevuld worden."
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Tja, het lijkt inderdaad dat Maggie zichzelf tegenspreekt. Net zoals de N-VA al enkele keren heeft gedaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=197075 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=vEU3S...layer_embedded |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar zou ze zichzelf tegenspreken ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom is de uitspraak van Maggie juist een uitschuiver volgens jou ?
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Bekijk de post van daiwa eens in plaats van gelijk een kieken zonder kop commentaar te posten.
Hier, zodat ik uw vinger de onmetelijke inspanning van een paar klikjes op de muis bespaar: http://www.demorgen.be/dm/nl/5036/We...e-Senaat.dhtml Met dank aan daiwa. Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 22 januari 2014 om 12:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De senator in kwestie heeft zelf al toegegeven dat haar tussenkomst onnauwkeurig was: http://www.knack.be/nieuws/belgie/pi...al-123496.html
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 23 januari 2014 om 10:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 23 januari 2014 om 14:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.demorgen.be/dm/nl/5036/We...e-Senaat.dhtml |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat het ondertussen al lang duidelijk is dat De Block even incompetent is als al die andere politici. Ze heeft wellicht één allochtoon teruggestuurd, en dat was dan nog een geintegreerde gast die Nederlands kende en een knelpuntberoep (loodgieter) uitoefende. Er werd enorme ophef over gemaakt waarbij Maggie haar borst vooruit stak om te laten zien dat ze een ijzeren madam is. Maar wat blijkt? Achteraf zwicht ze wel voor een groep ongeregelde Afghanen en de grenzen blijven openstaan. Dat noem ik brullen met een schorre keel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mocht Maggie De Block competent dan zouden de mensen haar niet serieus nemen als politica.
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Open VLD is als enige partij voorstander van een economische migratie om er als land beter uit te komen. 'Maar met respect voor beslissingen. Na een uitwijzing kan je niet zeggen: het was maar om te lachen, u mag toch blijven', zegt staatssecretaris voor Asiel en Migratie Maggie De Block (Open VLD) aan Knack.be.
http://www.knack.be/nieuws/belgie/ma...al-124654.html
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Block maakte ook ophef toen duidelijk werd dat ze haar gsm in haar beha bewaarde. "Ik gebruik mijn beha enkel om mijn gsm in weg te stoppen, als ik mijn handen vrij moet hebben. Veel vrouwen doen dat. Zolang vrouwenkleren gemaakt worden zonder binnenzakken, zal ik daar mijn telefoon blijven steken."
http://www.she.be/celebrities/aid151...genaan-ga.aspx
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister
|
![]() En ze heeft nog eens geluk dat het helemaal geen strenge winter is. Ons land lijkt daklozenloos geworden.
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |