![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De laatste tijd slaap ik maar 3 �* 4 uren per nacht. Ik ga naar bed om 1 uur en om 5 uur, 5 u 15 maximum ben ik wakker. Tel nog daarbij de tijd in het bed voordat ik slaap, groot maximum 4 slaapuren per nacht dus. En ik voel me helemaal niet moe tijdens de dag.
Dokters zeggen dat volwassenen 7 �* 8 uren per nacht nodig hebben en dat als ze minder dan 5 uren per nacht slapen, moeten ze een dokter raadplegen omdat het niet normaal is en omdat het niet goed voor hun lichaam is. Maar is het echt zo? Toen mijn moeder een jonge volwassen was, deed ze nog "beter" : ze ging 's avonds uit, ze kwam 's morgens terug naar huis en ze bereidde zich voor om te gaan werken. Slapeloze nachten in andere woorden en ze voelde haar ook helemaal niet moe tijdens haar werkdag. Ze deed het natuurlijk niet altijd maar toch heel vaak. En mijn moeder leeft nog steeds. Laatst gewijzigd door Everytime : 2 juli 2014 om 08:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 24/24 7/7 (ambtenaar, hé
![]() (serieus : je slaapt normaal gezien het aantal uren dat je nodig hebt. Een 'gezond/normaal' persoon heeft genoeg met het aantal uren dat hij/zij slaapt als er geen externe 'wakkermaakmethodes' worden gebruikt. De ene heeft genoeg met zo weinig uren als jij, een ander heeft zelfs niet genoeg aan 8 uren en meer...en er zijn er zelfs die nooit genoeg geslapen hebben en constant moe zijn, letterlijk)
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Te weinig, heb 8 a 9h nodig, maar door kind en werk slechts 6 a 7 uur.
Na een tijd weegt dat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel te weinig, wakker liggen tot een uur of drie vier en dan boem, slapen. Om half zeven terug de wekker(s)
![]()
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gemiddelde is 8 uur slaap met een standaardafwijking van 1 uur, dus 95% van de mensen slaapt tussen de 6 uur en de 10 uur slaap. Ik heb 8 uur wel nodig, met 9 uur slaap voel ik me zelfs nog beter (maar dat is ook het maximum). Doordat ik er s'avonds nooit op tijd inkan zit ik op een gemiddelde van 6,5-7 uur per nacht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() vandaag 5 uur, maar in principe zeker 7u, soms 8u, meestal daartussen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Te weinig...
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 5 uur ofzo... veel te weinig
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mooi zo tokkie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() 6 uur is voor mij optimaal, als ik dan wakker word ben ik fris en helder. Minder gebeurt ook soms, maar dat haal ik meestal in met een extra lang 'weekendslaapje'.
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ga ik slapen rond 1 uur �* 1.30 h. en ben steevast tussen 7 en 8 wakker. Ik moet er wel bijzeggen dat ik een eerste shift slaapje doe tussen 9 en 11 soms.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga altijd rond 1u30 a 2u00 slapen.
Heb ik vroege ploeg moet ik er om 4u30 uit en slaap ik dus hoogstens 3u per nacht. Heb ik late ploeg en de bengels school sta ik om 6u30 op, dan haal ik dus nagenoeg 5u. Heb ik nacht (wat slechts sporadisch gebeurt) slaap ik van 7u00 tot 12u00. En als ik niet echt op een bepaald uur op moet staan (verlof, bengels verlof en ikke late) sta ik op als ik een half uurtje wakker ben. Wat dan varieert tussen 8u30 en 12u30. Niet echt een regelmatig slaappatroon, ik weet het, maar voor mij werkt het prima.
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 2 juli 2014 om 18:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kheb zowiezo een nacht per week dat ik moet werken dus dan slaap ik een uur of 3 if i'm lucky.
Verder een uur of 6 denk ik. Als er een griet naast ligt, niet ![]()