![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Allé, de verkiezingen zijn achter de rug en nu dit.
http://www.vandaag.be/binnenland/152...r-inwoner.html De hoogste belastingen in de wereld en nog is het niet genoeg. Wat een kutland. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een ontmoetingshuis afbreken dat er slechts een paar jaar stond en een nieuw bouwen. Het kan niet op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waar is bij ons?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De belastingsverhogingen (en de non-investering) dienen uitsluitend om de exuberante pensioenen van de vastbenoemde gemeenteambtenaren te betalen. Over ten laatste 2 jaar moeten de gemeenten en steden hun belastingen met 30% verhogen, over 5 jaar met 70% en over 10 jaar met 300%. Alle economen roepen op om die waanzin onmiddellijk te stoppen. Vandaag weer 300 mensen afgedankt door HP. Ook hun klanten wensen de exuberante ambtenarenpensioenen niet te betalen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...r-inwoner.aspx
Jaja, panda's en nog minder nuttig vreemd grut importeren, dat lukt. Maar als een goed huisvader de fondsen beheren, da's geen sterk punt van onze leiders en hun handlangers.
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 24 juni 2014 om 14:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niks, ze zijn perfect betaalbaar. Daarvoor gebruiken we het zilverfonds wel.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pff... We kunnen maar beter gaan doppen... Of op de ziekenkas gaan. Nu ik erover nadenk, begin ik precies wat last te krijgen van mijne rug!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kwam zelf niet uit mijne zetel voor minder dan een pensioen van 10.000 euro...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Willen maar niet kunnen" grapten mijn collega's... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn Porsche Cayenne, waar ik door de week mee rijd, is ook een dieseltje hoor. Anders rijd je van de ene naftpomp naar de andere eh! Wie kan dat betalen van zo'n hongerloontje?
![]() |
![]() |