![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() amai, het word omlangsom beter bij de nva, binnenkort zijn de leden verplicht om een bruin hemd te dragen.
Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-Duivels.dhtml Laatst gewijzigd door hollande : 20 juni 2014 om 22:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blij dat ik niet voor die charlatans gestemd heb.
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ps. het blijft hier Verdacht stil van langs die kant, moest het een andere partij geweest zijn er stonden al 10 pagina's vergif uitgespuugd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Nu ik neem aan dat dit meer een richtlijn is zoals gebruikelijk bij de NVA. Ze sturen wel vaker mails rond die als leidraad dient voor 'moeilijke' of 'lastige' vragen. Het is beter te zeggen dat ze goed bezig zijn dan 'dat interesseert me allemaal niet'. Dat laatste toont een desinteresse voor wat er in je land omgaat. Vurige supporters zullen zich anderzijds wel niet door deze brief laten intomen. Weyts en Jambom bvb zijn supporters van de Rode Duivels. Nuja, NVA = grote partij. Hoge bomen, veel wind etc. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ²
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Een andere optie is dat de verkiezingen voorbij zijn en NVA leden niet meer hoeven te reageren op elk dom krantenartikel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij andere partijen is dat net zo, maar laat dat u vooral niet tegenhouden om weer tendentieus te reageren en er conclusies aan vast te knopen die nergens op slaan. Het is natuurlijk ook zo dat dit "probleem" heel wat groter is dan Di Rupo die de begroting compleet laat ontsporen hé.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() Er zijn sport en spelen en er is een regeringen vorming.
NVA is met de informateur aangesteld geworden een opdracht uit te voeren. Ik vind het zeer positief dat tot nu toe alles discreet is verlopen. Al of niet met zwijg plicht. Als ik mij het verleden herinner hoe ieder woord die gezegd werd gebruikt werd om onrust te zaaien is het begrijpelijk dat zelfs over de voetbal door de NVA tijdens de informateur ronde niet gezegd word. Tot grote spijt van pers en onrust zaaiers. Hebben de politiekers van andere partijen dan zoveel verteld over de voetbal gekte? Als de informateur opdracht ingeleverd word kunnen ze bij NVA wel over de voetbal hun mening kwijt toch.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vaderlijke raad omtrent de communicatie, gaat niet zozeer over het communiceren over dat voetbalploegje van miljonairs, maar wel over de provocatie van belgicisten omtrent het maskeren van dat kapitalistisch gedoe in het verder straatarme Brazilië.
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heel geloofwaardig. Laatst gewijzigd door Another Jack : 21 juni 2014 om 07:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]()
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |