![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.gva.be/cnt/aid1096942/pro...tegratiebeleid
Citaat:
Mij verwondert dit niet. Men beweert dan wel dat het de islam zou zijn waartegen men zogezegd iets heeft als het op xenofobe reacties aankomt, maar de Polen zijn geen moslims, en toch voelen ze zich gediscrimineerd. Het Vlaams Belang staat gewoon voor eigen volk eerst. Wie beweert dat ze niet racistisch zouden zijn is niet realistisch (lol). Laatst gewijzigd door bembem : 13 juli 2014 om 08:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat heeft het Vlaams Belang daarmee te maken?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het zijn harde werkers, maar worden bij ons op het werk gelijk behandeld, dus geloof ik dit verhaal niet zo... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik mijn poolse poetsvrouw bezighoor dan heeft ze ook nogal dikwijls het gevoel gediscrimineerd te worden, terwijl het helemaal niet zo is.
Maar zij verwijst heel veel naar "marokkanen" die beter behandeld worden, dus worden zij gediscrimineerd (meestal door marokkanen) als ik haar zo hoor. Gisteren kwam ik samen met een negerin uit de supermarkt. We waren beiden aan het sukkelen met onze caddy. Ik zei gewoon: met die caddy's en die supermarktkarretjes heb je wel wat last hé.... het antwoord was: "pardon? je parle français" Mijn antwoord was: "en ik spreek nederlands, tenslotte is het hier Vlaanderen) Toen haar pak WC papier uit haar caddy viel en zij het niet zag heb ik haar daar wel op attent gemaakt : "mevrouw u verliest uw pak WC papier" Ze draaide zich om en zonder dankuwel raapte ze de pak op. Blijkbaar was ze toch in staat om Nederlands te verstaan in bepaalde gevallen. Maar een "merci" kon er wel niet af. Misschien dacht ze ook wel dat ze gediscrimineerd werd.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 13 juli 2014 om 13:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik was echt oprecht verbaasd toen de mama van een Pools klasgenootje van mijn dochter vertelde dat haar dochter 2 x per week naar de Poolse school in Antwerpen gaat. Ik wist niet eens dat dat hier bestond, maar blijkbaar zijn er hier in België zelfs veel Poolse scholen! Dat vind ik toch een serieuze tegemoetkoming, speciaal voor de Polen: discriminatie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De eerste communie vb. was bij mijn poetsvrouw georganizeerd door die Poolse school en niet door de (katholieke) school waar ze leskreeg. Blijkbaar waren er een aantal rituelen die in Polen zeer belangrijk zijn, maar hier verdwenen. Ook Marokkanen betalen (hopelijk) zelf hun koranscholen waar ze dan blijkbaar wèl arabisch kunnen leren, maar geen bijscholing Nederlands (want daar moeten wij dan weer voor betalen!!)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 13 juli 2014 om 13:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Ja, bembem is toch wel echt onze lokale discriminatie detective. Zou hij niet voor het CGKR werken ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Het zijn niet alleen Polen he. Ook Russen, Tsjetsjenen, ....
Zoals gezegd, het zijn inderdaad harde werkers. Daar kunnen we niets op aanmerken. Maar hoe ziet alles er binnen 20 tot 50 jaar uit? Wat is Europa's finishlijn op het huidige traject? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Aarde is van iedereen, en België is een postzegel op de wereldkaart ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Poolse bouwvakkers zie je overal. Dat die Polen in Polen gaan werken, 't is niet zo ver rijden.
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neenee natuurlijk niet. Dan krijgen ze de goedbetaalde jobs die normaal voor vlamingen of voor door vlamingen geadopteerde kinderen zouden zijn uiteraard. Begin nu maar te juichen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 14 juli 2014 om 10:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Europa doet meer kapot dan je lief is... ![]()
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie maalt er nu om een werkloze racistische Vlaming?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tja, die ex-bouwvakkers moeten dan maar naar de Vdab, een knelpuntberoep aanleren ...
|
![]() |
![]() |