![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...-ontslag.dhtml
"Jim Gaylord, een leraar geschiedenis aan de Wilson High School in Tacoma, werd 42 jaar geleden ontslagen. Een leerling had vermoedens dat hij homo was en meldde dat aan de onderdirecteur. Gaylord dacht toen niet dat er gevolgen zouden zijn als hij zijn seksuele oriëntatie opbiechtte en gaf toe homo te zijn. In 1972, iets voor Kerstmis, werd hij ontslagen omwille van zijn geaardheid." "Volgens het schoolarchief was Gaylord een uitstekende leraar. "Nu, 42 jaar later, is het enige wat we kunnen doen ons verontschuldigen. We willen hem zijn waardigheid teruggeven." Ook goed op tijd! ![]() Wel toppunt van ironie dat die man Gaylord heet! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Gay heeft voordat het geconfisceerd is geworden door bepaalde groepen een heel andere betekenis in het Engels.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Randdebielen zijn het , wat maakt een goeie leraar ?? Of die nou heterosexueel , bisexueel , homosexueel of solosexueel is , i don't give a fuck !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 15 juli 2014 om 17:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Handen af van de kinderen!
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedere keer wanneer hij de kans krijgt. Trollen kan je best niet voederen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe bedoel je?
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() :trololol:
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Cookie schijnt te denken dat de seksuele inclinatie geen enkele rol speelt, hij is, gezien de (bittere) realiteit, tegoed van vertrouwen. Daarom zeg ik, om twijfel uit te sluiten wat betreft gepast gedrag, handen af.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ivm pedo's heb ik maar 1 dingen te zeggen:
Ik heb geen greintje respekt voor zulke smerige vetzakken !! Mocht er een pedo tussen mijn maten zitten , (is meteen ex-maat MET ONMIDDELLIJKE ingang) die kan best definitief uit mijn buurt blijven , want .... ik zal die fysiek of psychish werkelijk niks doen , maar wel waarschuw ik de politie !! Maar een leraar ontslaan omdat die homo is , is FOUT !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() No
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN