![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoorde op radio 1 Desmet van DM eventjes het proces maken van Bruno Tobback, en het was met de boomzaag moet ik zeggen.
In verband met zijn ellendig lauwe tot zelfs lamlendige reactie over de miskleun in Landen zij hij letterlijk dat er in alle familie's wel een dorpsidioot rondloopt (burgemeester van landen dus) maar dat zijn reactie daarop totaal ondermaats was. 'Ga dan naar huis, en bak een ei'. En dat komt dan direct na een opiniestuk waarin hij betrokkene al fileerde tot op het bot. Enkele dagen geleden had hij Tobback al eens afgemaakt in zijn editoriaal onder de titel : 'burgemeester gino en dj jos'. citaat om van te smullen : " Iedere partij kan een dorpsidioot in de rangen hebben, maar niet wanneer hij de kern van de eigen waarden brutaal schoffeert. In Aalst is een hele afdeling voor veel minder uit de spa gezet. Nu volstond bruno tobback eerst met de onwaarschijnlijke reactie dat hij de "ernstige problematiek wel begreep, maar het gebruikte instrument niet". Jongens toch. Mocht ik een lidkaart van de spa hebben, ik stuurde ze vandaag terug. Wat een ideologische schraalheid, wat een principeloze treurnis is het daar toch geworden." Tobback zal morgenvroeg wel weer overgaan tot de orde van de dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is Tobback junior soms uw schoonzoon?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn vader, dat was een voorzitter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Hopelijk blijft Babyback nog lang voorzitter. Goed bezig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk niet dat dit nog lang het geval zal zijn. Maar voor mij niet gelaten.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 28 juli 2014 om 21:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk ik ook niet. Het is bijzonder atypisch in de sp.a dat de onvrede naar buiten geraakt. Normaal maken die ruzie achter gesloten deuren. Dat het initiatief van de brief van 40 ondertekenaars er kwam is veelzeggend. Tobback kan dit niet lang volhouden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brünoke verloor in zijn eigen kieskring Vlaams-Brabant 5,8% van de stemmen en haalde op die manier het allerslechtste resultaat voor de SP.A ooit, erger nog dan het debacle van Kherbache in Antwerpen. Ook in zijn eigen kanton Leuven kon hij amper iemand overtuigen. Nog een geluk dat John Crombez in West-Vlaanderen de meubelen redde voor de SP.A
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Strafklacht tegen dj Jos en burgemeester van Landen
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) Laatst gewijzigd door fonne : 28 juli 2014 om 21:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() BT moet alleen rekening houden met de mening van zijn partijgenoten en niet met deze kwal van DM.
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik lach mij ziek met de blunders van Bruinio.
|
![]() |
![]() |