![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-l...ppen-a2614497/
500 meter moeten stappen , wat een drama, dat is één pisteronde in de buitenbaan. Moet men dar al voor naar de gazet gaan. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
max 440m op een 400m piste schat ik zo |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() 1) Kleuters.
2) Het is een halte langs zijn lijn. De buschauffeur was gewoon de luie, gefrustreerde ambtenaar uit aan het hangen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is altijd wat eh?
Nu rijdt hij door en is het niet goed. Maar stel dat hij gestopt was en er knalde een auto op zijn bus zou het van "De buschauffeur stopte aan een halte waar hij niet mocht stoppen!" geweest zijn. Laat die snotapen maar eens wat stappen. Goed voor de conditie.
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niet naast een drukke weg.
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook zijn terechte ontslag zou ik niet eens in de krant vermelden.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik merk dat zelf bij vele chauffeurs in Gent. Maar ondertussen tijdens het rijden wel praten met collega's! Als je daar dan een opmerking over maakt mag je altijd afstappen! De volgende keer dat er in de krant staat dat een buschauffeur van De Lijn weer eens op zijn smoel heeft gekregen dan zal daar veel begrip voor zijn. Laatst gewijzigd door djoebidoebidoe : 12 februari 2016 om 12:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als hij daar moest stoppen, en hij doet het niet: ontslag zonder zeuren.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een groot drama is het niet. Het is zelfs geen drama.
Alhoewel het er een zou kunnen worden, want 500 m met kleuters langs een drukke baan, is een risico dat je wil vermijden, als je het kunt vermijden. Wat is het dan wel ? Slechte dienstverlening. Ten eerste van de chauffeurs zelf. Wat is dat nu voor zever: "ik herken die halte niet ..." Ten tweede van de klachtendienst van De Lijn. Na een eerste klacht, had het probleem definitief van de baan moeten zijn. Toch heeft "iemand" van De Lijn het nuttig gevonden om er een halte te voorzien ... Ambtenarenmentaliteit. Wil de overheid, die maar blijft talmen met het aanpassen van het statuut, nu echt dat de burgers het (administratieve) recht in eigen handen gaan nemen ? Mocht ik van die kinderboerderij zijn, ik blokkeer heel die straat, als er een groep kinderen aangekondigd worden. Ik ensceneer desnoods een ongeval ... Of ik achtervolg die onwillige buschauffeur, rijd hem klem en doe hem wachten voor een half uurke, tot net voor de Lijn-flikken komen ... Dan kunnen ze nog eens een keer staken. En filosoferen over het stakingsrecht, in plaats van over dienstbaarheid. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Punt. Ze moeten zich wenden tot De Lijn en niet tot die buschauffeur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er rijdt op de duur meer personeel in onderaanneming van de lijn als personeel effectief in dienst van De Lijn. Is het personeel in dienst van De Lijn eigenlijk wel ambtenaar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die halte heet wel de Ollemanshoek. Ik zou het ook niet betrouwen daar te stoppen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Gouverneur
|
![]() De Lijn kan zeggen wat ze wil, als die chauffeur geen goesting heeft om te stoppen, dan stopt die niet. Zo zitten die gasten in mekaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
Waar blijven onze echte linkse vrienden eigenlijk? Ze zullen nog niet gezien hebben dat die kindjes en de juffen niet zo blank waren. ![]() ![]() ![]()
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 12 februari 2016 om 13:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ambtenaar? Dat is mogelijk, maar niet zeker, vanwege het hoge aantal aan privémaatschappijen uitgegeven buslijnen. Werknemer die zijn werk slecht doet zal correcter zijn. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt het over buschauffeurs om te beginnen... Wedden dat de smeerlap in het ACW is?
Laatst gewijzigd door Xenophon : 12 februari 2016 om 14:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() ... geef ze anders een "herkenningspremie" , probleem zal vlug opgelost zijn.
|
![]() |
![]() |