![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() PS-ers weten wat goed is voor de mensen;
net zoals alle sossen, bedoelen zij het altijd goed, en dus mogen wij al hun daden goedkeuren. Of het nu dj Jos is, of dames hun kledij aftrekken. Voor alle duidelijkheid: ik ben erge tegenstander van het dragen van godsdienstige kledij in het openbaar, als die kledij waarden uitdraagt die tegen onze Westerse cultuur gaan. Ik moet zelf die opvatting in overeenstemming brengen met de Westerse vrijheid dat iemand zich kleedt binnen de wet, zoals hij/zij dat wilt ... Maar inbreuken op wetten edm moeten vastgesteld worden door flikken. Ook op dat principe zijn uitzonderingen, maar zoals het nu gebeurde in Brussel, is er over. Titel: Chef protocol trekt sluier oosterse prinses af http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...inses-af.dhtml Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Google eens als je het wil weten. Ik vind alvast niks omtrent enig lidmaatschap van de PS.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar wel de vrijpostigheid van bepaalde politiekers die het recht hebben het goed te menen en daardoor overtuigd zijn dat ze alles mogen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Waar is terug te vinden dat de chef protocol een politicus is?
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb dat nergens gelezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hmm, hoe kom je anders aan zo'n postje? Toch alvast niet met een VB partijkaart.
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is iemand die tijdens de dag al schijttezat rondloopt, OVLD of SPa, zou ik kiezen.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt, politici zijn eerst langs de chirug gepasseerd, om hun eer en geweten te laten verwijderen.
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het lijkt er toch sterk op nietwaar.
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In ieder geval al een chance dat het een Franstalige is.
Want als een Vlaming dat doet, dan brult de pers er een maand over dat het een nazist, fascist en een racist is; en dan wordt al het andere nieuws verdrongen. Nu is het maar een fait divers ... .
![]() |
![]() |