![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.standaard.be/cnt/dmf20140816_01219479
zie ook de website: levensdonoren.be Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik betwijfel of die kaffer-sperma MOGEN hebben... maar ze mogen wel scheiden als ze denken dat vrouwlief niet vruchtbaar is.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Waarom? Ik kies nog altijd zelf wat er met mijn zaad gebeurt. Als ik een nageslacht opbouw,wil ik ze mee kunnen opvoeden.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben benieuwd wanneer de eerste grapjas hier komt zeggen dat hij spermadonor is, maar alleen levende vers en 'aan huis' levert.
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vind adoptie een mooiere keuze dan u te laten bezwangeren met donorsperma.
50 euro is bovendien niet echt de moeite om u naar een spermabank te begeven en daar nog eens een papiermolen in te vullen met de meest intieme vragen.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" Laatst gewijzigd door Zeus : 17 augustus 2014 om 10:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom? als je als vrouw alleen een kinderwens hebt (zie video), dan k�*n je niet adopteren, evenmin als lesbisch koppel. Anderzijds is het toch leuker om een kind van jezelf te hebben, dat je zelf hebt gedragen en gebaard, én dat je eigen genen heeft.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U voelt zich te oud? of zijn er maximum leeftijden bij de spermabank?
Ik vind dat ze wat meer propaganda zouden moeten maken in de universiteiten: gezonde en intelligente spermadonors! Kan toch niet mis lopen? Ik hoop/denk nu wel niet dat ze zieke of dronken daklozen en gedrogeerden zullen gebruiken.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U voelt zich te oud? of zijn er maximum leeftijden bij de spermabank?
Ik vind dat ze wat meer propaganda zouden moeten maken in de universiteiten: gezonde en intelligente spermadonors! Kan toch niet mis lopen? Ik hoop/denk nu wel niet dat ze zieke of dronken daklozen en gedrogeerden zullen gebruiken.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Arme kinderen.
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga bloed geven voor veel minder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Spermadonor worden? De belangrijkste vereiste voor spermadonoren is dat ze tussen 18 en 44 jaar oud en gezond zijn. Om dat laatste te verifiëren worden voorafgaand aan de donatie een aantal tests uitgevoerd. Maar verder hoeft de donor geen behandeling te ondergaan: het enige wat van hem verwacht wordt is dat hij enkele dagen geen zaadlozing heeft en dat hij zich verplaatst om het spermastaaltje te produceren en af te leveren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Over 'genetische zuiverheid' zal ik maar niet in discussie gaan met u.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Probleem voor velen hier?
Er is een psychologisch vooronderzoek. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet niet wat U met "genetische zuiverheid" bedoelt. Of wil je zeggen dat ik een probleem zou hebben met het zoveelste inteeltkind dat ter adoptie wordt aangeboden: jazeker!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De kinderwens is puur egoïsme.
Het geluk van deze kinderen kan nooit gegarandeerd worden. Dat de medische wereld hieraan meewerkt is in mijn ogen onbegrijpelijk. (geld?) En ik wil me niet te fel roeren in deze supergevoelige draad, het is al erg genoeg en onnodig iemand kwetsen wil ik niet.
![]() |
#19 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Tijd om hier paal en perk aan te stellen, mannen!
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"deze" kinderen zijn wel evengoed kinderen van haar, als kinderen waarvan de vader gekend is. Een alternatief voor vrouwen is uiteraard dat ze gewoon een leuke man uitzoeken, deze even netjes verleiden tijdens haar ovulatie en dan nadien afkomen met : ik ben zwanger van JOUW kind, gelieve maandelijks alimentatie te betalen. Dat vind je dan beter? In ieder geval komt de medische wereld daar dan helemaal niet tussen. Wat de eventuele onvruchtbare echtgenoot daarvan vind zijn dan maar een ander paar mouwen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 17 augustus 2014 om 11:43. |
|
![]() |
![]() |