![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...waarom sommige mensen zo leeghoofdig zijn.
...waarom sommige mensen oogkleppen aanhebben. ...waarom sommige mensen hun gebrek aan inspiratie ostentatief tentoon spreiden. ...waarom sommige mensen er niet aan denken dat hoogmoed voor de val komt. ...waarom sommige mensen te laf zijn om voor zichzelf te denken en dwepen met totalitarisme.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zijn stuk voor stuk vragen gedrenkt in sterke drank.
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Absoluut niet. Die vragen zijn eigenlijk een afscheid voor langere tijd. Ik heb het even gehad met de onzin die ik hier de laatste tijd lees en ik ga weer wat leven i.p.v. altijd op de computer te zitten tokkelen. Vaert wel ende levet scone.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meest zinnige post van de ganse avond
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() See what I mean?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 28 augustus 2014 om 23:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net zoals er steeds werk teveel is, is er ook steeds teveel onzin.
Blijkbaar kan je dus van beiden een burn-out krijgen. Van harte beterschap gewenst. ![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is de zin van de onzin ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onzin is een van de sleutels van de poort naar de vrijheid.
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 29 augustus 2014 om 10:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens de statistieken op dit forum post ik iets minder dan 15 berichten per dag. Dat valt best wel mee. Het vrouwvolk van tegenwoordig komt niet toe met 30 smsjes per dag, en daarbovenop zitten ze nog te Facebooken ook. Politics is een uniek medium. Men kan hier praten over politiek, gevoelens, emoties, geld, pis, kak, kut en paardenvlees. Tegelijkertijd en anoniem. U zal ervan schrikken hoeveel saaier het is op café. Ik wacht alvast tot u van het café terugkomt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Omdat als je geen oogkleppen hebt; ze je verwijten dat je ziek of zot zijt =2e Omdat als je eerlijk zijt ; ze je niet interessant vinden ,dus te saai =3e Omdat als je verstand hebt en goed kan zorgen voor je zelf ;je verweten zal worden voor egoïst= 4e op al de forums ter wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En duur.
Enkele zware bieren drinken met een klein bordje kaas en salami, en ge moogt per man 30 euro uit uw portefeuille trekken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
On topic: Mensen zijn gewoon idioten, dat is een vaststaand gegeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zal wel gaan zeker?
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook hier heb je gelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hahah, dat klinkt zoals de vragen van een psychiatrische evalutie in het leger in de jaren 79/80.
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo een eerlijke mensen, dat is niet te schatten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |