![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Omdat die wel wat beters kunnen krijgen dan een luie, werkloze 'gangsta' loser uit de ghetto natuurlijk.
Halle Berry ![]() Venus Williams ![]() Naomi Campbell ![]() Iman ![]() Serena Williams ![]() Kelly Rowland (Destiny's Child) ![]() Laatst gewijzigd door Thuleander : 2 september 2014 om 10:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Walgelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Ik kan er niet aan doen, maar de meeste van die vrouwen lijken zo op elkaar. Ik vind nog steeds dat blanke mensen veel meer uiteenlopende fysieke karaktertrekken vertonen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dus alle zwarte mannen zijn "gangsta"-types ???
![]() |
#5 |
Burger
|
![]() Van alle idiote draadjes spant deze wel de kroon.
Het opzet is al ongelofelijk belachelijk. De meerderheid van de blanke vrouwen zou per definitie op zwarte vallen?!?!? En dan die slappe lullen die daar een probleem mee hebben zijn al even achterlijk (zoals moslims dus).
Rt on air: Russian 24/7 English-language news channel which brings the Russian view on global news. Laatst gewijzigd door Holger Danske : 2 september 2014 om 13:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doorgaans zie ik het verschil als het om Afro-Americans gaat .. Die zijn namelijk zodanig gemengd geweest over de eeuwen heen, dat er een soort van speciaal fenotype uit voortgekomen is, geldt natuurlijk niet voor allen ... Wat betreft het onderscheiden van blanken onderling, kan ik wel zeggen dat ik dat ook vrij goed kan, ik bedoel dat als ze uiterlijk gezien typisch van hun regio/land blijken te zijn ik het meestal wel kan plaatsen ... Zo hebben typische Nederlanders bvb. in mijn ogen vaak zo'n konijnenachtig aandoend gebit ... Engelsen hebben vaak dat heel bleke rosachtige type ... Scandinaviërs verwar ik meestal nogal eens met Nederlanders en/of Duitsers .. Polen en Oost-Europeanen hebben dat typische Slavische type, moeilijk uit te leggen maar ik kan ze er meestal wel uitpikken ... Mediterraanse Zuiderse types daar denk ik niet dat ik veel over moet zeggen, ik denk dat iedereen wel tamelijk gemakkelijk een typische Spanjaard/Italiaan/Portugees kan duiden/herkennen ... Grieken hebben ook iets wat maakt dat ik ze nogal eens herken, met name hun Griekse neus lol ... En Joden, tja ook al zijn het Semieten, die kan ik ook wel tamelijk goed plaatsen als het op herkennen van fysieke attributen gaat .... Amerikanen zijn net als hun zwarte counterparts ook een mengelmoes van vanalles en nog wat over de eeuwen heen, en ik kan ze er vrijwel ook wel uitpikken als ik echt zou moeten ... Neem nu bvb. Bill Clinton, dat zie je toch wel ergens dat ie niet echt in één of ander Europees land te klasseren valt, tenzij misschien Duitsland, maar dan nog, hij heeft volgens mij een typische yankee kop ... Eigenlijk zijn Belgen imo. fysiek moeilijker te plaatsen dan bvb. Nederlanders, Fransen, Engelsen etc. Ons landje is in de tijd gewoon overspoeld geweest door verschillende volkeren dat er eigenlijk geen echt Belgisch type is ... Maar als ik ze zou moeten omschrijven dan zou ik zeggen dat Belgen fysiek gezien het dichts aanleunen bij Duitsers .... Wat betreft Aziaten, kan ik zeggen dat ik ze ook wel tamelijk gemakkelijk onderling weet te onderscheiden, maar dat is off-topic ![]() ![]() ps. Thuleander, de topic titel is misleidend want blanke mannen verkiezen meestal een black beauty die eerder blank getypeerd is .... Al de zwarte vrouwen uit je voorbeeld zijn niet wat men verstaat onder het prototype 'zwarte vrouw' .. ik bedoel, deze vrouwen zijn niet wat bvb. Demper onder 'negerin' zou verstaan qua fysiek als je begrijpt wat ik bedoel .... het prototype zwarte is voor veel mensen het Negroïde zwarte (Congolese type) dat ze kennen van oa. Kuifje in Congo .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Welke man interesseert het eigenlijk wat jij van 'm vindt?
Laatst gewijzigd door Thuleander : 2 september 2014 om 20:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Er zal een dag komen dat alle blanken gemixt zijn en het blanke ras uitsterft
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() ...Omdat die ook wel eens iemand willen hebben die brains heeft en sneller dan 30 op de autoweg rijdt....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je al ooit eens in Israel of een serieuze joodse wijk rondgewandeld?
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en met de tijd zullen ze wel met witte clonen experimenteren, als dat nu zelfs niet al het geval is .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() Daar ben ik dan weer tegen. Ik vind niet dat mensen het recht hebben om God te spelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat joden enorm divers zijn qua uiterlijk... Van zwarten over Marokkanen tot Polen. Ros, zwart, hoogblond. Dikke neus, kleine neus. Breed gezicht of scherpe kin. &c.
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() lombas dat weet ik heus wel, ik bedoel met typisch Joods type degenen die men hier in het Westen er veelal onder verstaat, cf. Anne Frank en de typische Joodse neus enzo ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |