![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Omkoping, witwassen, corruptie in het voetbal we hebben het allemaal al gehad.
Maar nu wordt weer eens getoond hoe justitie actief procedurefouten opzoekt om de hele handel te kunnen seponeren. Met opzet het onderzoek rekken, totdat de redelijke termijn overschreden wordt en de rechtbank heel het zaakje van tafel zal vegen. http://www.nieuwsblad.be/sportwereld...1787708&adh_i= |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De volgende bevoegde minister zou gerust 'minister van procedure' mogen heten ...
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Wie gelooft er nog dat de schuldige wordt " gestraft"?
In. België worden de bandieten in de watten gelegd en worden de profiteurs gekoesterd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zal eens iets vertellen, zie. Ik volg sinds kort theoretische rijlessen om een getuigschrift te krijgen zodat ik mijn theoretisch examen terug kan gaan afleggen (heb het twee keer niet gehaald, en dan moet je verplicht lessen volgen...125 euro voor niks, dus). Op een gegeven moment raakten we in de klas in een discussie verwikkeld, waarbij de leerkracht letterlijk toegaf dat je 'geluk moet hebben met rechters, omdat die subjectief kunnen zijn'... Ik merkte op dat een rechter toch altijd objectief hoort te zijn. Maar ja, ik zal wel jong en naiëf zijn, zeker? In ieder geval is mijn vertrouwen in ons rechtssysteem al lang gekelderd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() Dankzij onze goede justitie maakt Brussel een goede kans om het volgende EK te organiseren !
It's important not too confuse opposition against central planning with a dogmatic laissez faire attitude. The liberal argument is in favor of making the best possible use of the forces of competition as a means of coordinating human efforts, not an argument for leaving things just as they are. F.A.Hayek "De besten missen elke overtuiging, terwijl de slechtsten overlopen van hartstochtelijke intensiteit" Yeats. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ge-recht is zo krom als een Russische sikkel.
|
![]() |
![]() |