![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bevat festivalbier minder alcohol dan gewone pint ??
http://www.hln.be/hln/nl/39/Lekker-E...one-pint.dhtml Klopt dit of klopt dit niet ?? Ik drink geen alkoholische dranken , dus ik kan niet antwoorden ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We kennen het begrip kermispintjes.
Voor zover ik weet was dat een oude truk van de cafébazen om tijdens carnaval bier met een scheut water te serveren. In 1 specifiek geval weet ik zeker dat de cafébaas na 16u vaten aansloeg die s' ochtens maar voor een kwart leeggedronken waren, en dat kwart was aangevuld met water en een dikke schep suiker. Het zou me niet verbazen dat er nog steeds van die grappen uitgevoerd worden.
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kermispinten zijn momenteel pintjes met een iets grotere schuimkraag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou me in ieder geval niet verwonderen. In België halen ze allerlei trukken uit mensen het geld uit hun zakken te kloppen. Ofwel zijn de brouwers de schuldige ofwel de festivalorganisatoren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Burger
|
![]() Ik kan mij niet voorstellen dat brouwerijen hun productielijn gaan aanpassen voor festivals.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2,5 %.
En dan zijn er nog mensen die hier dronken van worden.
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op sommige festivals is er inderdaad bier met een lager alcoholgehalte, ze serveren daar Heineken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt daar goed gezien dat de fout enkel en alleen de uwe is.
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was ooit bij een concert van één of andere metalgroep, bier was niet te zuipen en later bij de Stones zelfde laken en pak.
Zie je mensen boven hun hoofd sjouwen met een papieren houder met 8 bier in plastic bekertjes dat natuurlijk grotendeels gemorst wordt. Woekerprijzen van 3 tot 5 euro per glas. In mijn tijd kon je nog gewoon een fles whiskey of jenever naar binnen smokkelen. En in elkaar worden geslagen door Hells Angels. ![]() Rolling Stones Zuiderpark Den Haag.
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 11 september 2014 om 19:20. |
![]() |
![]() |