![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk! Het slachtoffer weet ex�*ct wat de motieven van de schoelies zijn, en om zeker NIET als gore racist te worden gekenmerkt, weet ze ook dat de bruine en zwarte jongens het zeker niet op blanke slachtoffers hadden gemunt! Het zou er nog bij moeten komen dat ze zoiets zou durven denken nietwaar?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Het is al ver gekomen dat een blanke zich in elkaar laat slaan, zich laat verkrachten en vernederen, om niet als 'racist' over te komen....
What the fuck is happening to our world??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De slachtoffers kennen hun plaats goed.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Arm wicht
![]() Nu ja, ik heb liever dat ze dan zulke mensen aanpakken, dan mensen die nog een soort eergevoel bezitten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Er staat namelijk niet dat ze zich hebben in elkaar laten slaan omdat ze geen racist wilden genoemd worden, maar dat het feit dat ze in elkaar zijn geslagen géén racistische achtergrond had. Maarja, blijkbaar is begrijpend lezen toch ook zo moeilijk hé... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel echt horror trouwens als je vriendin/vrouw voor je ogen klappen krijgt terwijl je zelf nauwelijks tot niets kan doen omdat de tegenpartij nu eenmaal met veel meer is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Als je zelf zo lomp bent om met een vrouw tussen zo'n publiek te gaan rondwandelen, tja ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou er niks van verschieten als de politie het slachtoffer expliciet gevraagd heeft om zulke verklaringen af te leggen... kwestie van geen herhalingen van Ferguson te krijgen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rudy, af en toe overtref je jezelf!
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Feit, ik zal mijn stelling voor u refraseren :
Als ik bruin mannen zie op minder dan 50m ga ik lopen. Ik word dan ook niet verkracht. Ergo : als de 'slachtoffers' zich op tijd hadden omgekeerd in plaats van te denken "oh kijk wat een schattige negertjes hangen daar rond", dan had dit vermeden kunnen worden. |
![]() |
![]() |