![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() CD&V kocht likes in India, zouden ze weten dat Indiërs hier niet mogen stemmen? of gaat Kris Peeters opkomen voor de burgemeestersverkiezing in Mumbai binnenkort?
![]() PS en dan dat blijven ontkennen dat ze likes kochten ... 50€ 10000 likes... alleen Kris zelf was een beetje voorzichtiger, hij zou t nog onderzoeken. ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 7 juni 2018 om 07:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lol dat heb ik gisteren ook gehoord.
Dat moet weer een streek zijn van die gasten van de Crombez-Emails. En Peeters loopt er zo in ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() net 10.000 likes, geen meer, geen minder. Maar neen we hebben ze niet gekocht 't is louter toeval. CD&V en liegen, eigenlijk zijn dat synoniemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kris Peeters was de enige die veel en veel voorzichtiger was en t ging laten onderzoeken ... ik kreeg de indruk dat hij wel een vermoeden had wie zo fanatiek (en dom) zou kunnen geweest zijn. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 20,000 likes = 10 Euro en de CD&V te kakken gezet ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en het kan hoor dat t niet iemand van CD&V zelf geweest is, maar ik vond Kris Peeters mimiek en lichaamshouding toch eerder in een andere richting gaan. eerder iets van 'godverdomme onze fanatieke Schoof weer!' (*Schoof te vervangen door een CD&V equivalent) vermoedelijk heeft elke partij er wel zo één, een hondstrouwe fanatieke aanhanger die meer kwaad dan goed doet, maar die je toch niet kan buitenzwieren omdat t allemaal zo goed bedoeld is. ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 7 juni 2018 om 08:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wie het was ga je natuurlijk niet weten, maar dat het een click farm was wel uiteraard. Dus in ieder geval goeie grap ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Taj Pispahal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat lijkt mij eerder een beweging (op de foto) van: Wasn't me!! Anna List
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() 'Him/her' dat is een invuloefening ... ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoonweg geniaal. En Peeters zijn communicatie hierover is zodanig twijfelachtig dat hij zichzelf nog meer verdacht maakt. Wat een domme ezel is dat toch, laat hem vooral zo verder doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() Tsss, met welke onnozelheden onze politici zich bezig houden...
Kom, misschien een commissie opzetten om dit te onderzoeken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#18 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat men zelfs likes voor zichzelf gaat kopen in India. In feite is dat niet lollig, maar intriest. Men ziet ook al een tijdje zulke acties in de lezersrubriek van het HLN. Wie sommige berichten iets langer bekijkt, ziet zo dat ze aan 1 enkele desk met dezelfde bedoeling geschreven zijn. Wat gaat de volgende stap zijn ? Stemmen kopen ?
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of ze er bij de tsjeven ook zo over denken is iets anders. Daar zal het eerder zuur lachen zijn, denk ik. Ze delen duidelijk niet de mening van dademelee. Ze zullen daar dus wel weten wie er achter dit lullige zaakje zit, anders zouden ze geen kans voorbij laten gaan om hetzelfde te doen als dademelee.
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |