![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: welke wereld werkt het best? | |||
wereld vol mannen |
![]() ![]() ![]() |
5 | 62,50% |
wereld vol vrouwen |
![]() ![]() ![]() |
3 | 37,50% |
wereld vol kinderen |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 8. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Een wereld vol mannen
Een wereld vol vrouwen Een wereld vol kinderen Wat zouden overeenkomsten/verschillen zijn tussen deze werelden. In welke wereld lijkt het jullie het leukste vertoeven? Welke wereld zou het beste werken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met mensen, dieren, bomen en planten.
En vrij van fanatieke religieuze groepen.
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Ik en een wereld vol vrouwen.
It's important not too confuse opposition against central planning with a dogmatic laissez faire attitude. The liberal argument is in favor of making the best possible use of the forces of competition as a means of coordinating human efforts, not an argument for leaving things just as they are. F.A.Hayek "De besten missen elke overtuiging, terwijl de slechtsten overlopen van hartstochtelijke intensiteit" Yeats. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij een buitenaardse aanval, een wereld vol mannen. Bij een poging de mens lange tijd harmonieus pogen te laten samenleven en een leefbare habitat te creëren voor toekomstige generaties, een wereld vol vrouwen. En als we het niet meer weten, een wereld vol kinderen.
Uiteraard is van de drie opties enkel de derde levensvatbaar. Kwestie van voortplanting en zo. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 19 september 2014 om 21:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ![]()
Politics used to be mainly about irrelevancies, now it's mostly about irrelevant people. Laatst gewijzigd door IanVD : 19 september 2014 om 22:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een wereld vol klonen van mij, dat lijkt me de beste oplossing.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Een wereld vol vrouwen? Die maken elkaar kapot.
Een wereld vol kinderen? Die maken elkaar kapot. Een wereld vol mannen? Die gaan samen huizen bouwen. Tenzij er in die wereld ook alcohol is natuurlijk.
![]() |
#10 |
Gouverneur
|
![]() Een wereld vol blanken is een optie die ik mis.
It's important not too confuse opposition against central planning with a dogmatic laissez faire attitude. The liberal argument is in favor of making the best possible use of the forces of competition as a means of coordinating human efforts, not an argument for leaving things just as they are. F.A.Hayek "De besten missen elke overtuiging, terwijl de slechtsten overlopen van hartstochtelijke intensiteit" Yeats. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze wereld is een ramp. Een wereld vol vrouwen. Ik ben de enige zoon tussen 8 zusters. Ik weet dus uit ervaring hoe wreed vrouwen kunnen zijn en zijn mannen daarbij vergeleken echte watjes. Een wereld vol kinderen? Je moet eens gaan kijken in de peuter- en kleuterklasjes. Dat zijn echte oorlogszones. Ik bedank je dus voor de drie werelden en hou het wel bij onze gemengde maatschappij, zoals de natuur voorzien heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar ben je er niet van op de hoogte dat de meeste gevechten tussen mannen veroorzaakt worden door vrouwen. Nee, want eens een kind geslachtsrijp is, is het geen kind meer en moet het dus uit die wereld verdwijnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Mannen die een rothekel aan elkaar hebben kunnen toch perfect samenwerken,bij wijven ligt dat moeilijker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad een mooi argument !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vroeg eens aan een vriend:
"Wanneer begint die oorlog tussen de mannen en de vrouwen nu eigenlijk?" De vriend bekeek mij van kop tot teen en vroeg op zijn beurt: Op Mars gezeten de laatste jaren ![]() ![]() Misschien wilde ik het zo wel niet zien maar kom ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |