![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() De gestapo is nog niet uit de wereld
Tegen 2014 zal er een samengebundelde kliklijn worden geopend waar je sociale fraude en andere kan melden. OK Maar het nieuwe hiervan is dat je dan anoniem iemand een loer kan draaien. Met wat zijn ze nu allemaal bezig ? Geachte heren, Met deze wil ik U melden dat de heer Verslijpen,Rode dreef 22 te Burcht 20 kippen in zijn hof heeft.µ Deze leggen elke dag eieren en hij verkoopt ze aan de buren en waarschijnlijk zonder BTW. Kan je daar iets aan doen, want mijn vrouw kan niet tegen dat kippengekakel de ganse dag. Hopende hier een grote fraudeur te hebben doorgegeven, teken ik met de meeste hoogachting. ![]() Een anonieme buur ![]() Laatst gewijzigd door Pin en Puk : 12 juni 2013 om 14:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is dat nu met u?
http://forum.politics.be/showpost.ph...67&postcount=1 Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als elke misnoegde caféuitbater die kwaad is omdat er op het terras van zijn buren meer volk zit dan op het zijne begint te bellen naar die kliklijn om te zeggen dat ze met personeel in 't zwart werken, dan gaan we nog plezier beleven. Idem bij de restaurants. Het anonieme karakter maakt dat velen persoonlijke rekeningen gaan willen beslechten door hun concurrent te kloten.
Onze overheid controleert liever het rookverbod in café's dan op jacht te gaan naar zwartwerkers en sociale fraudeurs bij de werkgevers. Dus roept men nu de hulp in van de klikspanen om het echte controlewerk te doen. Zeer gevaarlijke evolutie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() ALsof dat veel gaat uitmaken. Bij mij in de straat woont een sociale fraudeur, die al een jaar of 15 op de ziekenkas staat met 'zijne voet' (je kant dat we, zijn kleine teen zal wat scheef staan), en 5 dagen per week met de camionette rondtoured en zwartwerkt.
Ik ken menig persoon die dat stukje uitschot al heeft aangegeven, alles samen zeker 4 man elk een aantal keer. Meen je dat het iets uitmaakt? Hij heeft genoeg rode vrienden, meen ik.
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat in Belgie!
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, als die man beboet wordt en hij moet geld beginnen terugbetalen, dan komt hij er dus helemaal niet, dan wordt de toestand nog erger als de reeds bestaande. Wat blijft er die man dan over om de boetes en dergelijke te kunnen afbetalen? Inderdaad, zwart werken. Iemand die de handen uit de mouwen steekt en met hard werken zijn toestand probeert te verbeteren, een standbeeld moeten ze hem geven en hem verder gerust laten. En tussen haakjes, mijn teentje staat ook scheef, je zou nog verschieten hoeveel last je daar van hebt. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onder zo een kliktekst
Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Another Jack : 12 juni 2013 om 16:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je kan gaan werken, waarom heb je dan dopgeld nodig?
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 12 juni 2013 om 16:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelijk heeft hij. Hij weigert gewoon om werkslaaf te worden, is toch zijn keuze? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is een parasiet.
![]() |
#13 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Léon Degrelle http://fr.wikipedia.org/wiki/L%C3%A9on_Degrelle Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door meneer : 12 juni 2013 om 16:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Kunnen we geen kliklijn voor vreemde borden in het leven roepen?
Stel je voor hoeveel dit onze samenleving zou opleveren... Laatst gewijzigd door Another Jack : 12 juni 2013 om 18:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Volgens de vergoelijkende naoorlogse propaganda geïnstigeerd door het gevolg van Laken, of toch wat er zich echt afspeelde?
Als ik me goed herinner, heerste er nogal een schrikbewind in de Ardennen. Iemand verstoppen, betekende vaak dat heel het dorp(je) tegen de muur werd gezet. Of Degrelle daarbij was, maakt weinig uit. Stukken stront, weet je wel, echte Waal? En nog: The 373rd infantry battalion of Wehrmacht, manned by Walloon Belgians, took part in anti-guerrilla actions in the occupied territory of the USSR from August 1941-February 1942. (wiki) Anti-guerilla, wat betekent dat volgens jou? Schieten op de Wit-Russische verzetsstrijders? Ook, maar reken daar alvast maar de vergeldingsacties bij op weerloze burgers. Om maar te zwijgen over hetgeen de Franstaligen uitstaken met de zwarten in Congo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Die kliklijn zal wegens enorm succes in Wallonië het normale telefoonverkeer stilleggen!
Laatst gewijzigd door demonen : 12 juni 2013 om 19:57. |
![]() |
![]() |