![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Zijn gebruikers van ligfietsen leeggangers | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
3 | 50,00% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
3 | 50,00% |
Aantal stemmers: 6. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Waar ik nog het meest iets tegen heb zijn geen gebruikers van elektrische fietsen maar die van ligfietsen .
Al ooit iemand in een ligfiets zien zitten zonder baard , dat is te lui om zich te scheren , te lui om rechtop op een fiets te zitten . En als dat valt , nog gevaarlijker dan een elektrische . Leeggangers .
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 29 september 2014 om 16:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is een reden waarom er geen ligfietsen toegelaten zijn in de wielersport zoals ze gepromoot wordt. En hoe bedoelt U "ingrijpen"? Een voet aan de grond zetten misschien. Dat kan U zelfs vanuit uw luie zetel, waarom niet vanuit een ligfietszadel? En het gevaarlijke? Een ligfietser, uitgezonderd de gebruikers van de allerlaagste modellen (de zetpillen dus) komt even hoog als een doorsnee 8 jarige op een fiets.
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal er alvast niet om huilen als ze platgereden worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik snap net wat je tegen electrische fietsen hebt. Fietsers op een benzinemotor zijn gevaarlijker, luider en stinkender. En hun voertuig ook.
Laatst gewijzigd door koe de poing : 29 september 2014 om 18:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Ik ken persoonlijk niemand die een ligfiets heeft...
Jullie wel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Moet je dan op't eind van de rit ook luchthaventaks betalen, en 50€ per koffer die je meenenemt?
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nee, dat zijn geen leeggangers maar wel lighangers
![]()
![]() |
#10 |
Parlementsvoorzitter
|
![]()
![]() |
#11 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Tenzij met een elektrische , dat valt gewoon . Een ligfietser valt ook gewoon . En tracht dan nog eens te remmen .
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ze vallen nog liever dan een beweging te maken . En waarom geen antwoord op mijn vraag , wie heeft al een ligfietser gezien zonder baard .
![]() |
![]() |
#14 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wie post mij hier een foto van een ligfietser zonder baard .
![]() |
#15 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Vallen is een beweging maken door toedoen van een ander object , je moet er zelf niets voor doen = leeggangerij .
Verder , ik vind geen foto's van ligfietser zonder baard , tenzij vrouwen natuurlijk , ook daar heb je leeggangers onder .
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 29 september 2014 om 19:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Boterhammen smeren voor anderen is niet mijn stijl .
Iedereen ziet wat hij dagelijks ziet , baardige leeggangers met ligfietsen die te lam zijn om een valbeweging tegen te gaan .
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 29 september 2014 om 19:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ligfietsen zijn voor vrouwen. Lui op hun gat liggen met hun benen in de lucht.
![]() |
#18 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het aantal ongevallen met velomobielen ligt alvast lager dan deze met ligfietsen , ze zijn beter beschermd .
Geloofde ik mijn ogen niet , zag ik een foto van een ligfietser zonder baard , bleek het een velomobiel te zijn . Maar hij had wel een snor . En nu een foto van een ligfietser zonder baard en snor .
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 29 september 2014 om 20:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Vlaanderen Boven : 29 september 2014 om 20:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet in de echte wereld. Hier op het forum : Jan van den berghe.
|
![]() |
![]() |