![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kwam dit bericht tegen:
Citaat:
Mijn oom heeft kanker en ik heb hem toch zo graag? Ik ben arm en mijn familie heeft me nodig? Ik ben blind en de gevangenis is te zwaar voor mij? Ik heb vijf kinderen die niet zonder me kunnen? Wat wel en wat niet? Persoonlijk lijkt het me dat enkel familiale redenen die aanleiding tot het misdrijf (verzachtende omstandigheden) gaven kunnen in aanmerking genomen worden bij de bepaling van de strafmaat. Zoals bijvoorbeeld "Ik had geen geld om mijn kind te laten studeren daarom ging ik stelen?" Maar misschien vergis ik me wel. Hoe zit dat? Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 27 september 2014 om 12:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() Ja sèèg, diene vuilen turk zit toch nog in 't cachot. En da's toch het belangrijkste voor de lokale nitwit.
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vraagstelling of familiale redenen verzachtend zouden mogen zijn vind ik prima. Uiteindelijk heeft niemand gevraagd om zoon of dochter te worden van een crimineel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat doe je met de kinderen van een vermoorde vader of moeder? Mogen die uit het weeshuis omwille van familiale redenen? want tenslotte vroegen die ook niet om hun vader of moeder te laten vermoorden hé. Sommige mensen kunnen toch zo'n diepzinnige oplossingen naar voren brengen! Laten we toch ineens alle criminelen vrijlaten die kinderen hebben! Want die kinderen hebben er toch niet om gevraagd om een criminele vader te hebben hé rudy.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als je zo verder redeneert kan je een heroineverslaafde alzo opsluiten of vrijlaten om dezelfde reden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN