![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() That's the way to go!
http://www.autofans.be/nieuws/overhe...s-op-snelwegen Misschien dat ik nu moet overwegen om naar Nederland uit te wijken... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als de snelheidsbeperking er enkel ligt wegens milieuredenen (directe emissies - soms ook geluid) is dat een zeer goed idee de E-markt een extra signaal te geven. Vooral in Randstad NL, waar die stukken Vmax-100 kmh altijd wegens milieu is. En een goed voorbeeld voor druk-Vlaanderen, dan hoef je niet te emigreren. ![]() Wie weet komt er ooit het linkervak enkel (of steeds plaats maken) voor E-motorvoertuigen. mmhh zo raar is dat idee niet...dat detecteren mag in de toekomst geen probleem zijn.
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 31 oktober 2014 om 14:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Ik vond het al zo verschrikkelijk frustrerend vorige winter, toen ik (elektrisch) mee aan max. 90 km/u moest tuffen op onze autostrades wegens dat smogalarm... waar ik helemaal niet toe bijdraag...
Aaah! Onze o zo vooruitziende en alwetende beleidsmensen in dit Landje van Eden... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Burger
|
![]() Prachtig initiatief, kunnen we hier in Vlaanderen enkel over dromen de volgende tien jaar !
Hier denken ze enkel aan de staatskas te spijzen met accijnzen |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het leuke is:
1) Zeer lastig ivm mijn zicht (wanneer geen geluid) 2) Als deze 130 mogen aldaar , en de rest niet .... wacht maar tot er brokken van komen !! 3) Ik vind dat ze de 100 ook voor zulke moeten hanteren !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een goede maar ook slechte maatregel. Goed, omdat een niet vervuilende wagen een stapje voor krijgt op de anderen. Slecht, omdat men mensen in feite aanzet hard te rijden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sneller rijden=meer verbruiken per afgelegde kilometer. Is dat nu electrisch of op fossiele brandstof.
Alsof het maken van electriciteit geen vervuiling opleverd. Jaja, zelfs windmolens en zonnepanelen hebben een bepaalde graad van afval in de fabrikage.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 31 oktober 2014 om 18:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan 110 kmh rijden E-auto´s wel significant zuiniger, ook dan mogen ze (alleen daar) 10 kmh sneller als hun fossiele maatjes. ![]() Citaat:
De Golf E haalt 140 kmh*, de BMW I3 150 kmh* (meestal allemaal begrenst*). Laat die E-karretjes gerust wat sneller rijden over die x-kilometers al is het maar 10 kmh meer. ![]() ![]()
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 31 oktober 2014 om 18:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat anders de accu te snel leeg is natuurlijk.
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is ook niet anders als bij een klassieke wagen of moto.
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Triestige ontwikkeling van de hersenen van politiekers die hier hun dagen mee slijten.
Met andere woorden, sneller rijden is feitelijk niet zo erg. Maar erg voor al die autistische politie mensjes die hardrijders zo hard aangepakt hebben met hun preek....en boeten. Trouwens die rijden geregeld 240....autisme is ook maar een naam.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 1 november 2014 om 02:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Simpelweg een grotere lege plastieken bak in de wagen lepelen. Met een elektrische wagen is het "even simpel". Een grotere accu. Maar da's geen lege bak, maar een klomp redelijk dure chemicaliën in een stevige behuizing.
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je als overheid eenderwelk soort wagens wilt promoten,
dan is deze stunt, namelijk toelaten dat ze rapper mogen rijden dan anderen, gewoonweg dodelijk effectief. Als ze dit er door krijgen, dan komt er een boom aan die elektrische auto's in Nederland. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 1 november 2014 om 15:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een luidspreker of ..... waardoor we een motorgeluid horen. Bestaat al in speelgoed! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |