![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
Geregistreerd: 15 april 2007
Berichten: 1.169
|
![]() Bijna iedereen aanvaard tegenwoordig volgende stellingen,
1) Een BUK, zonder radar systeem, kan niet een vliegtuig op deze hoogte neerhalen. 1 bis) De rebellen hebben nooit zo een systeem gehad. Ze moeten dan toevallig eentje stelen, maar dan komen we bij punt 2. 2) Zelfs indien je 1 niet aanvaard, de rebellen hebben nooit de technische kennis om zulk een systeem te bedienen. 3) Bij gebruik van een BUK, zou het vliegtuig in een fractie van een seconde ontploffen, bij een aanval door ander vliegtuig, kleinere schade. 4) Verboden kennis, passagier heeft zuurstofmasker op. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||||||
Minister-President
Geregistreerd: 30 juli 2007
Berichten: 4.823
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Scorpio : 14 oktober 2014 om 06:29. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||||
Banneling
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
|
![]() Zowat iedereen aanvaard de gecorrigeerde stellingen hieronder :
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Niets verboden kennis. Irrelevante informatie in het groter geheel. Dit heeft enkel belang als emotioneel argument, moest het al juist zijn. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
Geregistreerd: 12 september 2014
Berichten: 52
|
![]() Nog iets gehoord van John Sweeney na zijn spectaculaire onthullingen een dag voor het onderzoeksrapport? De ooggetuigen met het scherpe gehoor zullen zeker na die onthullingen wel vaak geïnterviewd zijn? Of niet? Bleef het ondanks de belangrijke informatie toch stil rond die mensen? Wie waren het eigenlijk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
Geregistreerd: 14 februari 2011
Berichten: 2.468
|
![]() Vraag de neo nazi's hier maar eens waarom ze er steeds maar op hameren dat een su 25 maar 7 km hoog kan, terwijl een a10 thunderbolt, een gelijkaardig vliegtuig, met minder motorvermogen en meer gewicht tot 14 km hoogte kan vliegen.
Je zult ze nogal eens in wat bochten zien wringen en over leugens zien struikelen. MH17 is heel waarschijnlijk neergehaald met het boordkanon van een su 25 , al probeert oekraiene dat in samenwerking met nederland te verdoezelen. Kwestie van tijd tot de waarheid boven komt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
|
![]() "Een SU25 kan hoger vliegen dan wat de fabrikant beweert want een ander vliegtuig kan dat ook"
Dit werpt inderdaad een heel nieuw licht op de zaak |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementsvoorzitter
Geregistreerd: 14 februari 2011
Berichten: 2.468
|
![]() En waarom zou een vliegtuig met meer vermogen en minder gewicht maar half zo hoog kunnen vliegen dan een vliegtuig dat een ton zwaarder weegt en minder vermogen heeft ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
|
![]() Het motortype speelt hier een belangrijke rol. Meer vermogen is geen garantie voor een grotere maximum vlieghoogte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementsvoorzitter
Geregistreerd: 14 februari 2011
Berichten: 2.468
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
Geregistreerd: 30 juli 2007
Berichten: 4.823
|
![]() Citaat:
Maar goed, dit heb ik al een aantal keren gevraagd, en ik heb er nog nooit een antwoord op gehad. Ik ga het nog eens vragen, maar weet nu al dat ik van jou geen antwoord ga hoeven te verwachten: WAAROM hebben de Oekraïners bij het plegen van deze geweldige samenzwering er voor gekozen om dat vliegtuig uit hun arsenaal te gebruiken dat het MINST geschikt was voor de job, en dat vliegtuig dan ook nog eens het voor die job MINST geschikte wapen laten gebruiken? De manier die bovendien de kleinste kans op slagen had, én de allergrootste kans om ontdekt te worden. Kan je me dat eens uitleggen? Bovendien: een vliegtuig dat door een boordkanon wordt neergehaald spat normaal niet uit mekaar, zeker niet een gigantisch toestel als een 777. Die zou in 1 stuk zijn neergestort, met een debris field dat een PAK kleiner was dan nu het geval was. Verklaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementsvoorzitter
Geregistreerd: 14 februari 2011
Berichten: 2.468
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.467
|
![]() Citaat:
Of lees het verschil tussen de SU-25 en zijn verbeterde versie SU-39 Kijk bij motornr, kijk bij vlieghoogte. Citaat:
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 14 oktober 2014 om 17:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
|
![]() Buiten de motor, wat zorgt ervoor dat een vliegtuig kan vliegen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
Geregistreerd: 30 juli 2007
Berichten: 4.823
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
Geregistreerd: 4 oktober 2011
Berichten: 1.745
|
![]() Een theorie die ik nog niet gehoord heb is de volgende:
Kolomoysky weet een paar Russen of rebellen om te kopen met een boel poen en regelt het met hen dat ze vanuit rebellengebied een passagiersvliegtuig neerhalen. Voor geld is alles te koop en die joodse smeerlap Kolomoysky zwemt in het geld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
Geregistreerd: 30 juli 2007
Berichten: 4.823
|
![]() Goeie titel trouwens: de stilte uit het flatliner-Dade kamp is na een paar antwoorden inderdaad oorverdovend...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Parlementsvoorzitter
Geregistreerd: 14 februari 2011
Berichten: 2.468
|
![]() Citaat:
waarom een su 25 maar 7 km hoog kan, terwijl een a10 thunderbolt, een gelijkaardig vliegtuig, met minder motorvermogen en meer gewicht tot 14 km hoogte kan Ben benieuwd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
|
![]() Citaat:
andere motoren, andere vleugels, een luchtsupportsysteem voor de bemanning. Allemaal zaken die jij minimaliseert, maar die de constructeurs vreemd genoeg wel van belang vinden bij het vastleggen van de service ceiling van een bepaald type vliegtuig. ![]() misschien leer je het ooit nog wel. |
|
![]() |
![]() |