![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Een festival waarbij het aaien van honden centraal stond, heeft dit weekend de toorn gewekt van Maleisische islamfundamentalisten. Veel moslims beschouwen de kwispelende viervoeters als 'onrein'.
De religieuze autoriteiten van het land zijn zelfs een onderzoek gestart naar het festijn 'Ik wil een hond aanraken', schrijft zender Al Arabiya. Het evenement vond zondag plaats in Kuala Lumpur. "Beledigend voor godsdienstige leiders", oordeelde de islamitische geestelijke Nooh Gadut. "Creëer geen cultuur die zich keert tegen de islam." Organisator Syed Alhabshi, zelf een moslim, wilde honden van hun stigma afhelpen. Het festival was verder bedoeld om mensen te verlossen van hun angst voor de trouwe huisdieren en om de liefde voor beesten te promoten. Het multiculturele Maleisië reageerde online overwegend positief op het hondenfestijn. Islamitische bezoekers namen na afloop deel aan een speciale rituele wassing. ![]() http://www.powned.tv/nieuws/buitenla...enfestijn.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met betrekking tot honden en ander gedierte -> [Islamitische] bezoekers namen na afloop deel aan een speciale [rituele] wassing.
Dat lijkt me aangewezen onder alle omstandigheden. Net zoals een waterslangetje met douchekop voor intieme wassing ook in elk westers toilet zou mogen aanwezig zijn. Niet alles uit Moh's modernere cultuurwereld is te verwerpen!
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Knuffelt uw achterlijke inteelt moslimvriendjes nog maar wat meer Jay. Of bekeer U ineens tot de islam, misschien zijt ge al een moslim maar komt ge hier op het forum met een niet -moslimnaam wat lullen.
Jezus hoe dom en achterlijk zijn uw inteelt moslimvriendjes toch !!! Het verbaasd me telkens meer en meer !! Onrein worden of zijn als ge een hond een streling geeft, en daarna een rituele spoeling moeten ondergaan !!! Maar halal vlees vreten dat besmet is met het dodelijke E-collie bacterie dat zal wel heel rein zijn natuurlijk. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Good boy. ![]()
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch een wereld van verschil met de verboden die muzel zijn aan een mens oplegd. En Mo's moderne cultuurwereld? U bedoeld de Saoudische hypocrisie? Of de de fantastische daden van IS? Boko Haram's weldaden?
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie in de buurt van de honden slaapt... moet gekarcherd worden, ...elementair mijn beste.
Als Vilvoordenaar en inwijkeling zou je dat moeten weten.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 27 oktober 2014 om 06:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan je gelijk papier en water weglaten . Clitoris-stimulatie met hygiene als exscuus lijkt me dan weer typisch moslim . Aan welke kant moet de emmer zand geplaatst worden ? Bij twijfel kan je er best 2 voorzien . ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een gewone douche doet de taak ook hoor. En ik ben wel 2de generatie allochtoon, maar zeker geen allahtoon of relikwiet. In alle geval, een rituele wassing , een grote of een kleine?
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Die organisator krijgt zelf doodsbedreigingen... Het is weer gezellig.
En waarom is een hond een "onrein" dier? Wat betekent dat "onrein"? Allemaal achterlijk als get mij vraagt.. Laatst gewijzigd door DMT : 27 oktober 2014 om 21:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.google.be/search?q=gelei...ed=0CAYQ_AUoAQ
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Duh, kleinzielige houdingen die alleen kunnen lachen met door hun verklaarde lachwekkende onderwerpen. Ik was vergeten dat humor in ndl.-talig Belgie alleen zeer selectief gesnapt wordt. Fannybaws galore.
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar mijn beste, uw oproep tot hondenbezitters te karchteren is ten zeerste humoristisch.
Ongelofelijk klaar voor een Benny Hill sketch. Misschien het zand vervangen door kleine steentjes, , maakt het alleen maar nog hilarischer.
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ail only ripiet zis wans:
"Duh, kleinzielige houdingen die alleen kunnen lachen met door hun verklaarde lachwekkende onderwerpen."
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, over lachen gesproken, kan 'n mohamedaan wel eens lachen en over boos zijn gesproken, wanneer zijn die relizotten niet boos.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat was trouwens toendertijd nog een goede reden om plezieriger regio's op te zoeken! Het gras is er niet groener maar Leven heeft een grotere toegevoegde waarde.
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor een doorsnee muzel is het leven in West Europa een toegevoegde financiële waarde, dat klopt.
Voor wanneer de stenigingen voor hondenbezitters?
![]() |
#18 |
Parlementslid
|
![]() Afgelopen weekend aan de hand gemerkt hoe bekrompen fundamentalisten kunnen zijn. Mijn Franse bulldog lokt altijd lachende reacties uit omdat hij er zo schattig en grappig uitziet, maar toen we in Antwerpen ermee aan het wandelen waren zag ik een vrouw met hoofdoek naar binnen vluchten toen ze de hond zag aankomen (zonder te overdrijven, het leek alsof er een loslopende leeuw op haar afkwam). Triestig.
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Arme dieren.
![]() Het zal er wat worden als die moslims daar aan hun hondenbeeldenstorm beginnen, als je ziet hoe weinig respect ze hebben voor een mensenleven, hoe gaan ze die honden dan behandelen? Als hun god dingen, dieren, planten en mensen op de wereld zet (dat geloven ze toch?) mogen ze er op z'n minst wat eerbied voor hebben... ![]()
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Que sera + irrelevant zoals gebruikelijk.
Anyway, 'k zal er mijn paardensteakske niet voor laten wanneer terug in 't Visserstraatje volgend jaar.