![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Misschien kunnen we een groepsaankoop doen zoals dat met stookolie gebeurt. Dan kunnen we allemaal leuke filmpjes maken ...
http://www.youtube.com/watch?v=zqYJZpX-mmk#t=128
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() IK werk niet mee aan een verklikkersmaatschappij.
Of edit : voor extra bewijs als er weer ne pippo tegen uw wagen rijdt = OK Maar schaf dan ineens iets deftig aan zoals een blackvue DR550 ![]() Laatst gewijzigd door PORSCHE : 22 oktober 2014 om 10:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
|
![]() Wie? Ikke? Neen
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een gefrustreerde verklikkersmaatschappij wegens een falend repressief verkeersbeleid ? Proficiat.
![]()
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 22 oktober 2014 om 11:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
file inhalen door moto's is inmiddels helemaal gereglementeerd. dacht eerder aan een wifi cam voor thuisbeveiliging, zo eentje dat discreet in de boekenkast staat. ... en ineens de kuisvrouw eens confronteren met haar ondermaatse prestaties ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat er andere redenen aan de oorzaak van de frustratie liggen. Het gaat niet over na-ijver van politieagenten maar over mensen die thuis of op het werk geen voldoening vinden en zich door hun klikgedrag laten gelden.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal niet. Het is des mensens om je frustratie op zwakkeren te manifesteren. Als de samenleving racisme zou tolereren kan je jouw frustratie botvieren op zwakkere rassen.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 22 oktober 2014 om 13:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zonder zwakkere rassen is geen racisme mogelijk.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het manifesteren van frustratie is verkeersagressie, maar hier hebben we het over de oorzaak van die frustratie. Uw "zwakkeren" en zeker uw grijsgedraaid racisme komen daarin niet voor. In de file staan is simpelweg frustrerend. Nodeloos aan rode lichten staan wachten ook. Om 2 uur 's nachts aan een schoolpoort 30 moeten rijden eveneens. Dat is heus geen rocket science hoor.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weerleg je commentaar en jij besluit: qed?
Soms vraag ik mij af op welke planeet jij leeft.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Heeft iemand een foto van hoe zo'n ding eruit ziet? Altijd leuk om extra auto's te bekrassen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je weerlegt juist niets. Jij treedt mijn redenering bij dat het falend verkeersbeleid niet leidt tot gefrustreerde klikspanen. Frustratie over het verkeer leidt tot agressie en niet tot klikspanen.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doet de politie dan eens een plotse onverwachte snelhedscontrole worden dkwijls deze Nimbys zelf geflitst... "Jama meneer de agent ik ken deze weg zo goed ik weet waar de gevaren zijn..." ![]() Met drempels enzo hetzelfde verhaal, eerst vragen de Nimbys drastische maatregelen tegen het te snel verkeer later moeten de brempels weer verdwijnen omdat ze er zelf steeds over moeten... Citaat:
Citaat:
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 22 oktober 2014 om 16:43. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Staatssecretaris
|
![]() Ja maar staat er dan ook in de wetgeving dat je als wagenbestuurder je wagen rakelings langs de vangrails moet zetten? Ik sta of rij op het baanvak waar ik mij op bevindt in het midden. En staat het Mijnheer Harley niet aan dan is dat zijn probleem. Dat hij nu zijn vier richtingaanwijzers op heeft staan of niet het interesseert me geen bal. Ik moet niet tegen de vangrails gaan aan rijden omdat Mijnheer Harley dan door kan. Achter blijven of er tussen wringen. En dan zijn dashcams handig als bewijslast. Verder is het een leasingwagen met full omnium zonder vrijstelling. Na vier jaar vliegt die wagen toch buiten en komt er een nieuwe in de plaats.
Laatst gewijzigd door PORSCHE : 22 oktober 2014 om 16:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had het over frustratie, niet over gefrustreerde klikspanen. Maar ook die klikspanenmentaliteit hebben we op zijn minst deels te danken aan het falend beleid. Dat beleid is een ziekte, waarvan het gerdrag van weggebruikers de symptomen zijn, en de klikspanen de symptoombestrijders.
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Of zou het misschien eerder liggen aan de mentaliteit van de bestuurders die met oogkleppen op enkel naar zichzelf kijken zonder rekening te houden met al de rest en de realiteit? Mensen vervullen hun burgerplicht door wegpiraten aan te geven, net zoals ze dan doen wanneer ze de politie bellen wanneer ze inbrekers aan het werk zouden zin. Denk bijvoorbeeld maar aan dat filmpje van Curd Vermeulen met de M3 van zijn vriendin. Enkel dankzij de webcam heeft men daar gevolg aan kunnen geven.
![]() |
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
U lijkt me dan ook het type automobilist dat niet ritst, niet stopt voor voetgangers of fietsers enz. Door dergelijk ego-trippend gedrag krijg je dan al die frustratie en bijhorende verkeersagressie in het verkeer.
![]() |