![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoe voelt dat nu voor de doorsnee linkse progressief/hoogopgeleide burgertrut nu Filip Dewinter, Geert Wilders, Pim Fortuyn en al jullie andere demonen blijkbaar altijd gelijk hebben gehad?
Welk gevoel overheerst er nu bij jullie? Ik vraag mij dat af. Is het woede, ontkenning, teleurstelling of toch vooral schaamte? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Waaruit blijkt dat?
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Totaal niet, dé islam bestaat zelfs niet.
Dat wil niet zeggen dat we isis niet moeten bestrijden.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Thuleander : 23 oktober 2014 om 09:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leer eerst eens lezen, wil je?
Dergelijke terroristen aanpakken is niet hetzelfde als een hele godsdienst haten.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mja, hij organiseert al een vakbondsbetoging.
Plak je ramen af. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien hebben ze allemaal wel gelijk, maar het is hun methodes waar ik niet helemaal akkoord mee ga.
FDW : "Het is de verbruining !" "Sommigen van die vreemdelingen zijn met het mes tussen de pamper geboren." Geert Wilders: "Willen wij meer of minder Marokkanen ?" Vrij populistisch allemaal.....
![]() |
#10 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Tja, misschien had Filip de Winter 'gelijk', maar waarom haalt hij geen stemmen meer? ...Maar het klopt dat de hele 'politiek correcte' vlaag van zinsverbijstering in de jaren '90 veel schade heeft toegebracht.
Maar de groenen hadden ook gelijk in de jaren '70 met hun milieu standpunten. Kijk waar we nu aanbeland zijn, het is misschien al te laat om het tij te keren. Maar ik heb een vermoeden dat u dat liever niet toegeeft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
Ik beschouwde zijn eerste post ook, terecht, niet als een antwoord op mijn vraag. Het was een ontwijking van de vraag. Laatst gewijzigd door Thuleander : 23 oktober 2014 om 12:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() *zucht*
Het is een vrij algemeen aanvaarde vorm van discussie en debat om zelf eerst je premisse te onderbouwen. Dát is wat dit topic ontbreekt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
Als de zon in het oosten opkomt moet ik dat niet onderbouwen. Als we de laatste half jaar overdonderd worden door islamgerelateerd geweld in alle uithoeken van de wereld hoef ik dat niet te onderbouwen. Tenminste niet voor mensen met een minimum aan common sense (gelukkig de meerderheid in deze draad). Wellicht is 'common sense' hetgene wat bij Zeus en jou ontbreekt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
![]() Zeer interessant wat u zegt. We gaan het even analyseren.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Bovendien insinueert u dat mensen die niet uw mening hebben dom zijn. Ik zou dat niet doen als ik van u was. Laatst gewijzigd door geertvdb : 23 oktober 2014 om 14:04. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door babel : 23 oktober 2014 om 14:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Uit het aandeel van de moslims in de gevangenisbevolking . Wat als graadmeter van de criminaliteit kan dienen . Het aandeel in de beroepsbevolking kan ook een aanwijzing zijn .
Andere cijfers zijn moeilijk verkrijgbaar , linkse mensen houden sommige cijfers liever voor zichzelf , kwestie van vlaams belang geen gelijk te moeten geven . |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zullen ooit wel ergens gelijk in gehad hebben, zoal u en ik dat ook ooit hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |