![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Beste allemaal,
Ik ben Maikel Marichael, student aan de Arteveldehogeschool in Gent, richting Journalistiek. Voor een opdrachtje zou ik moeten werken rond het thema 'bewust kinderloos'. Je hoort mij misschien al komen, ik moet iemand interviewen die bewust kinderloos is gebleven (man/vrouw, 40+). Het interview wordt niet gepubliceerd! Het is enkel een taak. Staat u hiervoor open en wilt u mij helpen goeie punten te scoren? Indien geïnteresseerd mag u mij altijd contacteren via mijn mail: [email protected], of telefoonnummer: 0496/94.41.19 Journalist-in-spe bedankt je! Maikel |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Typisch ; als taak iets vragen aan mensen die het niet hebben.
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Wat een bizarre naam toch: Maikel Marichael.
https://www.youtube.com/watch?v=eei7-LSaaGk? https://www.youtube.com/watch?v=GYboWvs-QXg Laatst gewijzigd door Lance : 27 oktober 2014 om 02:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En mensen die zelf iets niet gedaan hebben, ervaren hebben of gelijkaardig weten dus van niks iets af... Waarom luistert dan men naar een religieus "leider" die wel bepaalde dingen verbied maar ze nooit zelf heeft gedaan; waarom luistert men naar mensen die nog nooit in hun leven drugs gepakt hebben of gerookt maar wel u de les spellen over de schadeljkheid ervan...?
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
btw, de topicstarter Freespirit is nog jong. Er bestaan nu eenmaal egocentrische asociale mensen zonder gevoel voor affectie, ook al staan ze in het onderwijs en hebben ze de mond vol over hoe het onderwijs zou moeten worden georganiseerd. Laatst gewijzigd door Rudy : 28 oktober 2014 om 16:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de vuile muilekoek ,
Misschien wel , maar zelfs toen ik 15 was , ik wou er geen !! Ook nu , geen spijt van , mijn handicap niet meegeteld !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie kinderloos is is doorgaans nooit in staat geweest een partner te vinden. Gebrek aan affectie.
Laatst gewijzigd door Rudy : 28 oktober 2014 om 16:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar ben ik het niet mee eens !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een mens is in de eerste plaats een individu. En ja, dit kan botsen met wat je omgeving wenst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |