Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 oktober 2014, 14:51   #1
DeProf_eet
Banneling

Standaard Tim Cook CEO Apple is homo en komt hiermee uit de kast

Dat ie homo is tot daar toe, dat hij er mee uit de kast komt ook goed, want dat hebben er al meer gedaan.

Maar dat hij durft zeggen dat hij denkt dat dit het grootste geschenk is dat God hem gegeven heeft is er heel ver over en getuigt dat hij niets van de christelijke leer kent. Het is zuiver volgens de katholieke godsdienst totaal onmogelijk dat God hem zo'n geschenk zou gegeven hebben. Eerder de duivel die hem met die aandoening opgescheept heeft. En verdient nog ook, want Apple producten zijn voor debielen en achterlijken en mensen die in het zak gezet willen worden.

Citaat:
I’m proud to be gay, and I consider being gay among the greatest gifts God has given me’, klinkt het in de column.

http://www.standaard.be/cnt/dmf20141...dccf7f64608899

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 30 oktober 2014 om 14:59.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2014, 15:02   #2
Drosamadaris
Minister

Standaard

Kan het iemand ook maar een lor schelen dat ie al dan niet gay is?

Kan het iemand ook maar een lor schelen dat deze of gene geloofsleer in het zoveelste fictieve wezen, zegt dat je dat niet mag zijn?
Drosamadaris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2014, 15:02   #3
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht

Maar dat hij durft zeggen dat hij denkt dat dit het grootste geschenk is dat God hem gegeven heeft is er heel ver over en getuigt dat hij niets van de christelijke leer kent. Het is zuiver volgens de katholieke godsdienst totaal onmogelijk dat God hem zo'n geschenk zou gegeven hebben. Eerder de duivel die hem met die aandoening opgescheept heeft.

Het konden de woorden van een moslimfundamentalist zijn...

Laatst gewijzigd door Eyjafjallajökull : 30 oktober 2014 om 15:03.
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2014, 15:40   #4
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drosamadaris Bekijk bericht
Kan het iemand ook maar een lor schelen dat ie al dan niet gay is?

Kan het iemand ook maar een lor schelen dat deze of gene geloofsleer in het zoveelste fictieve wezen, zegt dat je dat niet mag zijn?
Ge moet zelfs nog geen gelovige zijn om met een minimum aan "brains" - minimum dat er dus duidelijk bij u niet aanwezig schijnt te zijn - te weten dat de christelijke leer het helemaal niet eens is met "het homo zijn". Dan nog zeggen dat het een geschenk van God is, onafhankelijk of ge zelf gelovig zijt of niet, is erover.

Stel u voor een seconde maar even in dat hij zou gezegd hebben dat het een geschenk van Allah was. Ge zou dan best rap zien of het iemand een lor zou kunnen schelen of niet.

Oh en beste dromedaris wist ge dat moslims een veel grotere hekel hebben aan ongelovigen dan aan gelovigen van een andere godsdienst. Mohamed (mhbih) heeft zelfs gezegd dat de christenen met rust moesten gelaten worden.

Citaat:
The Ashtiname of Muhammad, also known as the Covenant or (Holy) Testament (Testamentum) of the Prophet Muhammad, is a document or ahdname which is a charter or writ allegedly ratified by the Islamic Prophet Muhammad granting protection and other privileges to the Christian monks of Saint Catherine's Monastery. It is sealed with an imprint representing Muhammad's hand.
http://en.wikipedia.org/wiki/Achtiname_of_Muhammad

Daar staat ge dan met uw ongeloof.

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 30 oktober 2014 om 15:55.
Oud 30 oktober 2014, 17:28   #5
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Heeft Christendom monopolie op "god"?
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2014, 17:43   #6
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Oud nieuws. Apple is voor homo's.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2014, 18:05   #7
JimmyB
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Yup, en ik heb al die brol buitengegooid. Leve de Samsung Galaxy S5 en reeds bestaande gear.
JimmyB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2014, 18:53   #8
Drosamadaris
Minister

Standaard

Citaat:
Ge moet zelfs nog geen gelovige zijn om met een minimum aan "brains" - minimum dat er dus duidelijk bij u niet aanwezig schijnt te zijn - te weten dat de christelijke leer het helemaal niet eens is met "het homo zijn". Dan nog zeggen dat het een geschenk van God is, onafhankelijk of ge zelf gelovig zijt of niet, is erover.
En waar exact gaf ik te kennen dat het me ook maar iets kan schelen wat één of andere groep die gelooft in een fictief wezen, over homo zijn denkt? Waar gaf ik te kennen dat het me zelfs nog maar kan schelen wat die groepen denken in het algemeen?

Citaat:
Stel u voor een seconde maar even in dat hij zou gezegd hebben dat het een geschenk van Allah was. Ge zou dan best rap zien of het iemand een lor zou kunnen schelen of niet.
Ocharm. Fictieve wezentje kunnen het niet erg of niet erg vinden wat je hen toedicht.

Citaat:
Oh en beste dromedaris wist ge dat moslims een veel grotere hekel hebben aan ongelovigen dan aan gelovigen van een andere godsdienst. Mohamed (mhbih) heeft zelfs gezegd dat de christenen met rust moesten gelaten worden.

http://en.wikipedia.org/wiki/Achtiname_of_Muhammad

Daar staat ge dan met uw ongeloof.
Laat ze maar komen
Oud 30 oktober 2014, 20:27   #9
Het Verzet
Europees Commissaris

Het Verzet's schermafbeelding

Standaard

Zeer tevreden van mijn macbook air. Niet dat ik veel in osx kom.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2014, 20:30   #10
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat ie homo is tot daar toe, dat hij er mee uit de kast komt ook goed, want dat hebben er al meer gedaan.

Maar dat hij durft zeggen dat hij denkt dat dit het grootste geschenk is dat God hem gegeven heeft is er heel ver over en getuigt dat hij niets van de christelijke leer kent. Het is zuiver volgens de katholieke godsdienst totaal onmogelijk dat God hem zo'n geschenk zou gegeven hebben. Eerder de duivel die hem met die aandoening opgescheept heeft. En verdient nog ook, want Apple producten zijn voor debielen en achterlijken en mensen die in het zak gezet willen worden.

gay bashen
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2014, 20:54   #11
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Maar dat hij durft zeggen dat hij denkt dat dit het grootste geschenk is dat God hem gegeven heeft is er heel ver over en getuigt dat hij niets van de christelijke leer kent.
Doorheen de eeuwen hebben de verschillende christenengroepjes en katholieken mekaar nogal vaak de hersenen ingeslagen omdat ze dachten dat zij de enige waren die de christelijke leer kenden
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2014, 21:12   #12
Drosamadaris
Minister

Standaard

Ios versus Android, Apple verus Samsung/HTC, Windows versus Linux, Linux versus Unix, Sega versus Nintendo versus Sony... Zo oud als de straat allemaal.

L33t hoeven we hier al lang niet meer te zijn; en Apple kan ik best wel smaken. Vlotte domotica integratie op basis daarvan hier.
Oud 30 oktober 2014, 21:36   #13
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ios versus Android, Apple verus Samsung/HTC, Windows versus Linux, Linux versus Unix, Sega versus Nintendo versus Sony... Zo oud als de straat allemaal.
Het gaat hier over die mens zijn geaardheid, who gives a shit
natuurlijk een beetje flauw dat hij onnozel moet doen met de claim dat hij er fier op is

ik ben er ook niet fier op dat ik Belg ben, man ben, hetero ben en niet graag spruiten lust.
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2014, 23:39   #14
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Heeft Christendom monopolie op "god"?
Nee, maar u bent mogelijk een allahtoon. En die zien het verschil natuurlijk niet. God met een hoofdletter is de god van de christenen, toch zeker als zij over hun god spreken. En Allah is de god van de moslims, als zij over hun god spreken. Als ik over de god van de moslim spreek, schrijf ik allah met een kleine letter. Hij is voor mij lucht.
Oud 30 oktober 2014, 23:45   #15
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
gay bashen
Nu doet ge nog meer politiek korrekt dan we van u gewoon zijn. Waar ziet gij hier dat ik een gay bash ? Ik laat enkel verstaan dat hij de ketter niet moet uithangen. Hebt ge u al voor een ogenblik verbeeld wat het zou zijn als hij als homo zou zeggen dat het homo zijn de grootste gift is die Allah hem gegeven had. Kans dat deze hypocriet een fatwa aangesmeerd krijgt.

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 30 oktober 2014 om 23:45.
Oud 30 oktober 2014, 23:47   #16
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
Doorheen de eeuwen hebben de verschillende christenengroepjes en katholieken mekaar nogal vaak de hersenen ingeslagen omdat ze dachten dat zij de enige waren die de christelijke leer kenden
Zeer goed mogelijk, maar dat doet er hier niet toe. Het aantal dat elkaar de hersens ingeslagen heeft is in vegelijking met moslims totaal verwaarloosbaar.

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 30 oktober 2014 om 23:48.
Oud 30 oktober 2014, 23:52   #17
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
2
En voor kinderen.

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 30 oktober 2014 om 23:53.
Oud 30 oktober 2014, 23:54   #18
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
2
En voor kinderen.
En vreemdelingen.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2014, 23:57   #19
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Ocharm. Fictieve wezentje kunnen het niet erg of niet erg vinden wat je hen toedicht.
Ik bedoel moslims, was dat niet duidelijk ? Moslims zijn ettelijke malen erger gekeerd tegen homo's dan christenen. Als hij spreekt over God met een hoofdletter bedoelt hij de god van de christenen. Dus stel je voor dat hij zegt dat zijn homo zijn het grootste geschenk was dat Allah hem gegeven had. geen enkele achterlijke allahtoon koopt dan nog een Apple en hij word vogelvrij verklaard voor de moslims.

Hij had er geen enkele god bij moeten betrekken, period.

En dan nog hoe kunt ge nu uw anders zijn een geschenk vinden ?

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 31 oktober 2014 om 00:05.
Oud 31 oktober 2014, 00:01   #20
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik bedoel moslims, was dat niet duidelijk ? Moslims zijn ettelijke malen erger gekeerd tegen homo's dan christenen.
het diepe zuiden van Amerika, zegt dat je iets?
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be