![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Na decennia lang de evoluties in de seksuele cultuur meegemaakt en geanalyseerd te hebben, constateer ik dat beffen helemaal ingeburgerd is. Nochtans is er een tendens bij de conservatieve jeugd om daar niet over te redeneren, maar het gewoon te doen.
Tijdens mijn jeugdjaren (en voor het tijdperk van Google scholar), zochten wij echter heelder bibliotheken af om de nieuwste literatuur rond de perfecte beftechnieken te bemachtigen. Tot groot jolijt van onze in die tijd veelvuldig en experimenteel gebefte vriendinnen. Vandaag ligt dat misschien anders. Hoe ziet de jeugd van tegenwoordig het beffen? Gewoon doen, bestuderen en/of cultiveren? Het is, na de veelvuldige en boeiende paardenvleestopics, een saaie vraag als een andere. Wij wensen trouwens ook uw bandbreedte leeg te beffen.
Laatst gewijzigd door C2C : 11 november 2014 om 19:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mmm, beffen
daar staat mijn penis kloek van lekker en gezond |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is nog veel befonkunde in de wereld blijkbaar
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beffen is helemaal niet ingeburgerd. Jongens/mannen hebben nog altijd het idee dat ze dat niet moeten doen, want de man moet dominant zijn. Meiden/vrouwen moeten hen oraal bevredigen, niet andersom .
Verder, ik heb persoonlijk nog nooit een meid gebeft. Geen idee dus hoe ik het zou vinden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het leuk om doen. Naar mijn aanvoelen zijn het eerder vrouwen die er een probleem van maken - te onzeker, te intiem, ...
Maar ook dat kan aan mij liggen, natuurlijk. Desalniettemin: een serieuze bemerking en vraag.
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar een vrouw moet jouw penis waar dagelijks urine uit vloeit wel in haar vagina toelaten?
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet doen. Het is bewezen kankerverwekkend. Keelkanker. Tot daar de wetenschap.
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() C2C moet dat vooral zo veel mogelijk doen.
Zolang hij daarmee zoet is, brengt hij zijn theorie over rasveredeling niet in de praktijk.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nergens iets gelezen dat tongen ontworpen zijn om in schedes te stoppen, nog dat monden dienen om penissen te omsluiten.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enkel indien vrouw drager is van het HP virus
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat kan ik moeilijk geloven. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Was een reactie op jouw post, ik zie niet waar die opmerking op slaat voor de rest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Op een Apple krijg je minder virussen dan op een HP.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gewoon traag afzakken naar beneden en beffen maar. |
|
![]() |
![]() |