![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
![]() Detail tekst: Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 9 november 2014 om 07:57. |
|
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik opteer voor optie 2: verkoop het vel van de beer niet vooraleer hij geschoten is.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je bent door de media zorgvuldig afgericht om IS zo hard mogelijk te haten, zodat wapenfabrieken raketten kunnen verkopen.
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() We gaan het IS probleem oplossen door gewoon nog veel harder te moorden dan IS. Begrijpe wie kan.
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerlijk gezegd ja....misschien is dat het beste... IS is een "idee" ondertussen.Laat hen in hun Kalifaat maar hun gang gaan.Het zal zichzelf moeten oplossen want ideeen kun je niet altijd militair onderdrukken.....Ter vergelijking,Nazisme is op zich niet verslagen doordat Duitsland WO2 verloren heeft....het "idee" zelf was al een paar jaar weg bij de gewone Duitse soldaat....In Vietnam dan weer had het communisme zich zo diep ge-ent op Nationalisme dat geen enkele hoeveelheid militaire aktie en lijden dat er nog uit kreeg...de VC en de NVA(neenee niet die NVA) hadden eigenlijk al ver voor 1975 gewonnen. We hebben de omvorming van AQ (terreur om de terreur)gezien naar de veel formidabeler ISIS(zich een eigen staat veroveren met ALLE mogelijke middelen)...mogelijk gaan ze nog een paar keer muteren. Alleen,er is wel een internationale coalitie nodig om dat Kalifaat nauwkeurig te "omschrijven"....principe zou kunnen zijn,goederen gaan er niet in,mensen mogen er in,mannetjes komen er niet meer uit anders dan dood. Laatst gewijzigd door kelt : 9 november 2014 om 10:51. |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Moesten we nu eens liefde naar het Midden-Oosten sturen ipv bommen.
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Liefde, kiloliters LSD, CD's van J.S. Bach en encyclopedieën!
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 9 november 2014 om 11:09. |
![]() |
![]() |
#10 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Geweld beantwoorden met nog meer geweld, het is zo kinderachtig.
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al ben ik er wel van overtuigd dat als de IS-leiding permanent opgejaagd wordt, dit wel effect heeft. Op het vermogen zich te organiseren. |
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) Mag ik u de documentaire "The Substance" (©2013 Soda Pictures) aanbevelen? Zie: http://www.nachtschatten.ch/products/product_1214.html 2) Kinderachtig? Ongetwijfeld ook, ja. Nochtans kan tegengeweld 'onontkoombaar' zijn. Denk alleen maar aan WOII. Noodzakelijke voorwaarden voor 'efficiëntie' lijken mij: uiterste precisie & niet te evenaren slagkracht. En liefst ook een 'herstelplan' voor achteraf.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tegen het einde van de Tweede Wereldoorlog waren de geallieerden net zo barbaars als de Duitsers. Denk daar eens aan vooraleer je tegen IS begint te vechten.
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
2. LSD : ISIS gebruikt reeds drugs, maar blijkbaar de verkeerde: Islamic State Drugs Militants to Commit Suicide Attacks 3. J.S. Bach: Muziek verzacht de zeden en vooral Bach. Helaas is muziek haram. 4. Encyclopedie : Ze beweren dat ze reeds een dik boek hebben dat alle kennis van de wereld bevat namelijk de Koran, dus overbodig. Conclusie: Lijkt mij nogal duidelijk in dit geval, men moet hen overtuigen om de juiste drug toe te dienen.
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De man zijn hobby afpakken, hoe wreed is dat wel niet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|