![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
En stel dat men het licht nog gaat uitdoen dan hebben deze lieden helemaal het spel vrij. ![]() Bij stroomuitval kunnen inbrekers makkelijk hun slag slaan. ![]() Als je hier na 18u eens op de straat kijkt zie je geen autochtoon meer lopen de andere groep die we als inwijkelingen beschouwen lopen met heel der groepen op de straat, want rond die uurtjes is de staart van hen. Tal van straten waar aan bendevorming doet. Als men dat allemaal niet ziet tegenwoordig dan zie ik meer dan anderen. ![]() Moeten wij ons nu allemaal een 9mm gaan aanschaffen of liever van niet?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 15 november 2014 om 09:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelukkig hebben de mensen geen wapens meer, anders zouden ze de boeven durven neerschieten in zelfverdediging.
En zo iets kunnen we niet hebben natuurlijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bordje maken voor aan de straatkant :
"Licht uit, Glock in de hand" |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben hier ver de enige in de buurt denk ik die nog na 18u de straat op durft wandelen. En dan merk je op sommige plaatsen, de bendevorming. Loop je er zo enkelen voorbij dat valt het u op dat ze kijken naar wat soort schoeisel u draagt welk type uurwerk u aanheeft dat alles gepaard gaande met een blik zo van: Wat voor een lefgozer is dat, dat die zich nu op onze straten nog durft te vertonen. ![]() Geen alleenstaand geval dacht ik. p.s. Ik wil er niet op lijken punt
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van design, ontwerp waarschijnlijk wel, maar mentaal zitten ze nog minstens 5 eeuwen achterop.
|
![]() |
![]() |