![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben zo niet meer mee met hypes etc..
Nu schijnt de hipster in te zijn, proberen om er niet uit te zien als miljoenen anderen door te doen wat miljoenen anderen doen; proberen en niet uit te zien als miljoenen anderen. Ik vind dat de jeugd nogal gemakzuchtig is blijkbaar. Zijn er andere hypes waar ik zeker moet voor gewaarschuwd worden, godbetert dat ik ze moet begrijpen?
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is nu onder bejaarden een hype om kunstmatig 120 jaar te worden, je vol te proppen met drugs, je erfenis op te brassen en je kinderen en kleinkinderen tegen elkaar op te zetten.
De hype van de vergrijzing. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De wereld is naar de kloten
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge moet er nie fier op zijn!!
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Naar het schijnt is de nieuwe rage een of andere tvserie met een gele rat die elektriciteit opwekt.
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijne 'kleine' heeft me al komen vertellen welke gitaren en versterkers ik zeker niet mag verkopen, hij wil ze hebben als ik sterf.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 11 november 2014 om 17:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik God was.
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Isdat ook een rage?
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euh , denk het niet , maar eerder een antwoord Derk de Tweede
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Gouverneur
|
![]() Koning 👑 Philippe was de eerste hipster. Die heeft dat in gang gezet. Een baard en een rare kleur van broek.
It's important not too confuse opposition against central planning with a dogmatic laissez faire attitude. The liberal argument is in favor of making the best possible use of the forces of competition as a means of coordinating human efforts, not an argument for leaving things just as they are. F.A.Hayek "De besten missen elke overtuiging, terwijl de slechtsten overlopen van hartstochtelijke intensiteit" Yeats. Laatst gewijzigd door Allesstroomt : 12 november 2014 om 04:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad, het gaat goed bij ons. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
gij ouwe romanticus! maak uzelf toch niks wijs, of overdrijf daar toch ni in, ... heb uw quote wat eerlijker gemaakt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Zal tegen hun stinker sneeuwen.
Al wat ik heb zuip ik op of duw ik in mijn neus. En ook op resto laat ik een fortuin achter. En omdat nu het toch wat kouder wordt, ga ik straks eens kijken voor een sjieke leren vest. Of beter: ik laat er mij eentje op maat maken! Achter mijn kloten zal niemand een cent vinden!
![]() |
![]() |
#18 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.budget-funerals.be/content/mol/nl/ Aan die brassende junkies gaan we niet veel geld meer verspillen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hipster? Je loopt weeral een half decennium achter.
|
![]() |
![]() |