![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dit vond ik toch redelijk schokkend.
Naar aanleiding van de verjaardag van de kinderrechten, heb ik mijzelf hier in verdiept : Naast Somalië , erkent ook de VS de kinderrechten niet! reden : ze kunnen geen doodstraf meer uitvoeren op kinderen!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Kinderen zijn voor mij kleine volwassenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ook, maar alleen omdat je bijna nooit 100% zeker kan zijn dat iemand schuldig is. Dutroux en consoorten verdienen de dood, maar een wet moet voor iedereen gelden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat was om tijd te winnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wiliam Boeva gaat dat niet op prijs stellen...
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maakt U zich vooralsnog geen zorgen, men knalt ze gewoon op straat of school af. Ferguson... Etc. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Schofterig. Ik vind de doodstraf voor kinderen misdadig. Wel vind ik dat jongens met 13 en meisjes met 12 volwassen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat is toch al één positief iets in die onzinnige uitspraak... Een 13-jarige heeft noch verantwoordelijkheidszin, noch overlevingskansen als deze 'als volwassene' in de maatschappij moet staan. Die hun pubertijd moet zelfs nog maar beginnen!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vanaf 13. De doodstraf voor homoseksuelen is voor mannen, niet voor vrouwen. Het is wel verboden voor vrouwen, maar geen doodstraf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij had misschien beter mohamedaan geworden.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De VS zijn de echte rogue nation van de wereld.
Er zijn heel wat verdragen, naast dat van de rechten van het kind, waar de VS zowat het enigste land in de wereld is die niet willen tekenen. Probleem is voornamelijk dan mensen blind zijn gemaakt door pro VS propaganda in de Europese media. Europeanen kunnen dingen niet meer vanop een afstand bekijken. Een van de redenen waarom de VS tegen de verklaring van de rechten van het kind zijn is omdat fysieke straffen op scholen dan niet meer mogelijk zouden zijn (er zijn wel individuele staten binnen de VS die fysieke straffen verboden hebben). Daarnaast vraagt de conventie dat kinderen niet samen met volwassenen opgesloten kunnen worden in gevangenissen. Dat ziet de VS ook niet zitten. In de VS kunnen kinderen 'life without parole' krijgen. Dat wil de VS behouden zo. Human rights watch: “It is awkward when the US tries to promote child rights in other countries—they all remind us that they’ve joined the treaty and we have not.” Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 8 december 2014 om 13:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en bewijzen hoeven ook al niet meer als men een topic opstart zie ik
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |