![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik lees het hier net van Eddy Wally.
Voor zijn overlijden is het nu wellicht te laat, maar voor de volgende zeer populaire figuur die er het loodje bij legt, denk ik er aan om mijn pensioentje wat aan te dikken. Ik ga dus aanschuiven voor zo'n prentje, en dan vliegensvlug naar een drukker om een exacte kopie te laten drukken, en vervolgens verkopen zonder overdreven winst, maar toch met winst. Bega ik een overtreding ? Respectloos ? Bwa, tegenover een dode ? Het is eigenlijk bijna een verering toch? Zoveel extra aandacht schenken aan die mens. titel: Handel in bidprentjes Eddy Wally op het internet http://www.gva.be/cnt/dmf20160217_02...9b8264a540a05c Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 1. Wie koopt nu zoiets ?
2. Als er dan toch geïnteresseerde kopers voor bestaan, tja, waarom niet ? De verkoper gelukkig en de koper gelukkig, win win situatie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Proficiat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat op de kap van die overledene ?
Als ik een optreden organiseer, waar een bekende zangeres een liedje ten beste brengt, dan maak ik daar toch ook winst op ? En die mensen die zo'n bidprentje kopen, die zijn daar toch gelukkig mee. Zeker als ze geen woekerprijs moeten betalen. En ik moet toch ook leven zeker ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
per post 2 geadresseerde enveloppes met telkens 15€ , wat hebben we daarmee gedaan , u mag 3X gokken !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Vlaanderen is er genoeg zielig volk die dat zal kopen. Alleen komt daar terecht kritiek op als zo'n dommekloot op zo'n manier geld wil verdienen op het graf van een ander.
Laatst gewijzigd door Hypochonder : 18 februari 2016 om 06:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is sterven dan geen basisbehoefte meer ? .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Dat alles doorspoelen met karnemelk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pandareus ja we weten dat jij de hoogstaande foodkenner/liefhebber vh forum bent, maar euh waarom post je niet eens je sterrengerechten (kunnen wij eens lachen) ipv die van cookie af te breken, pffff
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ziet er idd lekker uit, maar euhm rood vlees is even erg als dat chemisch afval van ons
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doet me denken aan die grap van wie was het ook weer, Geert Hoste ?
Ik deed mijn vrouw een dampkap cadeau voor haar Nieuwjaar? Heu ??? Ja, om boven de televisie te hangen. Heu ?????????? Ja man, met al die kookprogramma's .... post scrotum: de Schoof kan niet leven zonder drie keers per week een lap van het genre entrecote, chateau briand, filet pur ... (en ene keer korteletten). .
![]() |
![]() |