![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Het heeft lang geduurd, maar nu de N-VA op alle niveaus aan de vetpotten zit blijken zij ook niet immuun voor de vriendjespolitiek, politiek profitariaat, hand en spandiensten, etc.
Als men niet akkoord is met een politiecontrole hoeft men blijkbaar enkel laten vallen dat men 'Meneer Jambon kent'. Goed om weten. Intussen blijft het oorverdovend stil bij de N-VA. Het is zo ver gekomen dat de partij, noch deheer Jambon zelf uitdrukkelijk afstand neemt van deze insinuaties. Dit kan enkel gezien worden als een impliciete bevestiging. Quid de politieke verandering waar de hardwerkende vlaming voor gestemd heeft? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20141216_01432192 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
"'Ik ken die man helemaal niet persoonlijk', reageert hij dinsdagavond bij monde van zijn kabinet." Kennelijk wenst meneer Jambon dit niet persoonlijk te bevestigen. Dat zou hem inderdaad in een lastig parket brengen als nadien een aantal dekseltjes van stinkende potjes gehaald worden. Ik herhaal: WAAR is de VERANDERING. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Als er iemand verontschuldigen dient aan te bieden, dan bent u het. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goe bezig... ![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken Koning Phillip.
Dikke schande dat die niet reageert, normaal gezien moet hij uitdrukkelijk afstand nemen van mijn insinuatie.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Speel voor een keer nog eens op de man. Typisch voor de rode 'hardwerkende Vlaming'. Tiens, woont u in Oost- of West-Vlaanderen dan?
Laatst gewijzigd door Lange Limburger : 18 december 2014 om 13:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Een beetje zoals je van moslims hier verlangt dat ze zich expliciet distantiëren van hetgeen IS ergens ginderachter aan het uitsteken is, iets waar de moslims hier nochtans niets mee te maken hebben. IK HERHAAL: quid verandering? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Verder zie ik absoluut niet in wat de politieke ideologie van N-VA en Jambon te maken hebben met een over-zijn-toeren-zijnde automobilist die wat tegen de politie staat te roepen. Als zijn kabinet verklaart dat Jambon zegt de man niet te kennen, lijkt me dat me er dan voldoende. U bent hier werkelijk van een non-event een staatszaak aan het maken.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) Laatst gewijzigd door schietboog : 18 december 2014 om 14:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Goed punt.
Zolang de N-VA geen absolute meerderheid heeft en de regering uitsluitend uit N-VA mandatarissen bestaat kunnen we de N-VA nooit verantwoordelijk houden voor het beleid van de regering. Immers we weten dat elke verandering tegengehouden wordt door de tradito's. Zelf al bestaat de meerderheid in het Parlement uitsluitend uit N-VA mandatarissen aangevuld met één parlementslid van een traditionele partij, dan nog zal die ene tradito alle 'powers that be' in het Belgique �* papa aanwenden om elke verandering tegen te houden. Wat kunnen we hier dan aan doen als hardwerkende vlamingen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Telkens als ik iemand iets verstandigs hoor zeggen , vraag ik : Vlaams nationalist zeker ? En het antwoord is altijd : ja. Het begint op te vallen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus verontschuldigingen. En ge peinst gij toch zeker niet dat ik u de volgende keer nog een Duvel ga trakteren? Ge moogt hem zelf betalen en alleen opdrinken. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |