![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() Het is weeral prijs: http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/vi...land/1.2156616
Wanneer zal die rotte sekte eindelijk eens van onze kinderen blijven? Volgens mij kan je al niet goed meer bij je verstand zijn als je nu nog in het Seminarie binnen gaat voor een opleiding tot priester. Er moet toch al iets serieus mis met je zijn vooraleer je tot dergelijke beslissing komt? Als je aan die opleiding begint, weet je überhaupt al dat er onder je collega's pedofielen zullen zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geestelijk of niet , een pedo is een ziekelijk gestoord wezen !!
Zulke vetzakken moeten met hun gore smerige fikken van kinderen afblijven !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan vergist u zich wel schromelijk: het grootste kindermisbruik gebeurt immers binnen het gezin. Jammer genoeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Neen, alleen priesters en geestelijken zijn pedofielen of rare mannetjes met afwijkende ideale looks die netwerken opzetten. Binnen het gezin of familiale gebeurt er niks, geen huiselijk geweld, geen incest, geen psychologische onderdrukking of oorlogsvoering,... niks, niks, niks.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Volgens mij is het God die U straft voor uw hypocrisie, en zal het pas beteren als de door linkiewinkies vereerde pervert Roman Polanski zijn straf gaat uitzitten.
![]() |
#8 | ||
|
![]() Citaat:
Recent beweerde Elton John dat Jezus Christus van Nazareth en Omgeving een homo was. Dat wisten we al langer. Maar waar de pedofiele inslag vandaan komt blijft me een raadsel. Als historicus zou ik dat eigenlijk moeten weten. Wanneer hebben misdienaartjes en engelenkoren hun intrede gedaan in de misviering? Zal het eens opzoeken.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Gho, verplichte onthouding over decennia drijft iedere man tot noodingrepen. Ik denk dat de RKK als systeem pedofielen creëert uit mannen die in andere beroepen gewoon goede huisvaders zouden zijn. Waarmee ik niemand vrijspreek. De RKK is echter de bron van de pedofielen, niet de verzamelplaats. Vernietig de bron en het aantal pedofielen in onze maatschappij vermindert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Iedereen rijdt wel eens door het rood, maar als een agent dit doet weegt dit zwaarder door. Heb je het ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
![]() Citaat:
We weten allemaal dat het leger, de jeugdclubs en sportclubs, bastions zijn van homosexuelen en/of pedofielen. Maar die beweren niet het Woord God's te representeren.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als er hier zijn die niet uitzijn op ernstige discusie zijn het wel jij en andere gelijkgestemden. Maar da's zeker, jij en anderen mogen uitkramen wat ze willen maar ik of anderen die niet eens zijn of een tegengestelde visie hebben moeten genegeerd. Op TV doen ze daar ook graag aan mee. Kijk politieke debatten op of af de TV maar bv... Of ik hier nu ernstig iets wil verdedigen/uiteenzetten of ik smijt zoals al de andere die zonder tegenargumenten zitten met vuile nietszeggende persoonlijke aanvallen het resultaat is toch hetzelfde. Is zoals het nut van dit forum en de dagelijkse realiteit; veel heen en weer gescheld, vingertje wijs maar onopgeloste problemen en een failliete maatschappij.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sex met minderjarige legaliseren , en kees is klaar !! Zeker van ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Daarom, geef een priester een eerlijk beroep en een partner (m/v) en de meesten zullen een goede huisvader blijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is dringend tijd dat we als mensheid ophouden met eeuwenoude mythes als waarheid te verkondigen. Laten we mythes vertellen zoals ze zijn: sprookjes met een moraal. Sommige sprookjes in de bijbel kunnen een belangrijke boodschap overbrengen, ongeacht of de verteller van het boek echt bestaan heeft. Zoals bijvoorbeeld de barmhartige samaritaan ons leert ... geestelijken zijn niet te vertrouwen. Hulp kunt ge enkel verwachten van mensen die god minder belangrijk vinden dan de medemens. |
|
![]() |
![]() |