![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De enige manier om er op termijn iets aan veranderd te krijgen is bij de volgende stemronde die politieke personages die daarvoor al jaren verantwoordelijk zijn naar het verdomhoekje te sturen. En laat ze maar “racist” en “nazi” roepen! En nu maar wachten op de volgende aanslag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat is dan gezegd van de generatie die het meest heeft geprofiteerd. Ondankbare zeikers
![]() |
#3 | |
Schepen
|
![]() Is dit een wedstrijd 'om ter meest negatieve veralgemeningen maken' ?
Goed geprobeerd in ieder geval. Dit ruikt weer naar het Vlaams Blok. In ieder geval is het geen verhaaltje die zou inspelen op de intelligentie van de bevolking! Het is een ongeinspireerde klaagzang, onsamenhangend, en compleet ongeloofwaardig bovendien! (ivm Kyoto en koolstofdioxide) 1 eventueel bewijs dat het niet geschreven is door 1 persoon: Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 2
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ondertussen al zo'n 10 keer in mijn mailbox gekregen. geeuw Laatst gewijzigd door Another Jack : 15 januari 2015 om 19:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben het kotsbeu dat mensen het kotsbeu zijn!
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 16 januari 2015 om 07:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het spijt mij zeer, maar het is wel degelijk uw generatie die veel boter op het hoofd heeft en de kans om er iets van te maken volledig verkwanseld heeft. Een beetje aan de zijlijn lopen zagen en kreften omdat zijnen buur nen dikkeren auto heeft. De tv generatie, het toppunt van oppervlakkigheid. Bedankt voor de nest dat jullie achterlaten. Bedankt voor de staatsschuld. Bedankt om steeds weer de kalimero uit te hangen.. En ik kan zo nog enkele pagina's doorgaan.
Gewerkt? Jullie ouders hebben gewerkt, jullie vooral gedaan alsof! Maar gezien uw reactie weet u dat ook wel.
"The greatest deception men suffer is from their own opinions"(Leonardo da Vinci). Laatst gewijzigd door Loki : 16 januari 2015 om 08:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 16 januari 2015 om 08:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En ja, ik doe het anders...
"The greatest deception men suffer is from their own opinions"(Leonardo da Vinci). Laatst gewijzigd door Loki : 16 januari 2015 om 08:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeer zeker had jij destijds je brugpensioen geweigerd...je vakantiegeld teruggestort...je vakantiedagen gaan werken....je goedkope lening geweigerd....je ziektedagen blijven werken....je index niet aanvaard....enz....je loonsverhoging ingeleverd.....jaja jaja jaja En vroeger gingen de meeste mensen na hun uren bijwerken ipv te zeveren op een smartphone ....bijverdienen om iets op te bouwen. Maar jij doet het anders....wat heb je eigenlijk al bewezen dan ? Buiten de generatie van uw ouders zwart maken ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 16 januari 2015 om 11:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Mijn reactie gaat er trouwens over dat ik vind dat meneer geen reden heeft tot klagen, iets wat jij in je reactie eigenlijk beaamt.... Bedankt daarvoor.
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteren heb je dan toch niet hard gewerkt want je hebt ongeveer om het halfuur posts liggen versturen ? Of werk jij niet tijdens weekdagen ? Niks nuttigers te doen op jouw leeftijd dan ? ga je zo de boel weer rechttrekken ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Doet er niet toe, er is niemand die voor mij moet opdraaien! Ik was trouwens onbetaald ziek.
"The greatest deception men suffer is from their own opinions"(Leonardo da Vinci). Laatst gewijzigd door Loki : 16 januari 2015 om 11:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |