![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 | |
|
Burgemeester
|
=> Bron : http://www.gva.be/cnt/dmf20150119_01...t-zelf-gezocht
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Burgemeester
|
=> Blijkbaar bestond hier al een post over, mijn excuses.
|
|
|
|
|
#3 |
|
Staatssecretaris
|
Maar toch : Dimitri Bontinck verdient ook een pak rammel. Misschien dat hij dan wat minder mediageil wordt en zijn bakkes leert houden. En zijn zoon Jejoen mag voor mijn part direct voor een vuurpeloton.
|
|
|
|
|
#4 |
|
Banneling
|
Wat een vetten ++ LUL ++is die Bontinck zeg !!!......Dat éé zin kluten ga schuren mee t'zoontse'n waar hij zo fier op is naar Syrie ......Hij zegt t'zelf da kalf dat de wijfen ginder beter kunnen neuken !
Laatst gewijzigd door pegasus6869 : 20 januari 2015 om 15:46. |
|
|
|
|
#5 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door pegasus6869 : 20 januari 2015 om 15:56. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Europees Commissaris
|
Die beweerde toch ook dat moslimvrouwen beter waren in bed...
|
|
|
|
|
#7 |
|
Europees Commissaris
|
Als die cartoonist wordt afgeschoten die BDW als Hitler tekende, is dat dan ook zelf gezocht? Of mag je alleen geen mensen beledigen die zichzelf de profeet wanen?
|
|
|
|
|
#8 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wel akkoord met je inhoudloos dragen van "Je suis Charlie"! Ik blijf maar hopen dat men die gasten nu eens serieus aanpakt en desnoods buitenkiepert of uitschakelt. D�*t is belangrijk, niet dat truitje met opschrift en binnen een paar weken loopt alles gewoon verder! Laatst gewijzigd door andev : 20 januari 2015 om 17:55. |
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
Ik heb echter net zoveel recht op die vrijheid en mag vinden dat men hem beter zou schrappen uit ons bevolkingsregister. Als u zijn relaas gelezen hebt zal hij daar nog niet eens van wakker liggen denk ik. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat betekent dat westerse vrouwen volgens hem in vergelijking inferieur zijn in bed. En zoals gewoonlijk is onze politiek correcte anti-racisme politie nu nergens te bespeuren...
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
|
|
|
#14 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
Hij heeft uiteraard het recht op zijn mening, zijn eigen mens- en wereldbeeld. Ik stel me gewoon de vraag of hij bij het uiten van die mening rekening houdt met de waarden en normen die er heersen in onze maatschappij, die hem denk ik toch de nodige kansen heeft gegeven in zijn leven. Misschien voelt hij zich beter en meer thuis in een ander land/een andere samenleving. Meneer zegt wat hij wil, net zoals ik. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En? Als u uitgaat van het fundamenteel recht op vrije meningsuiting, moet u dat allemaal kunnen.
|
|
|
|
|
#17 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In een seculiere staat zijn er geen heersende "waarden of normen", daar de overheid hier totaal neutraal is. Iedere burger kan die "waarden of normen" binnen de krijtlijnen van de wet zelf bepalen en kiezen.
|
|
|
|
|
#18 |
|
Burgemeester
|
=> Nogmaals, hij heeft het recht op zijn mening, ik op de mijne.
U ziet mij niet aan zijn deur aankloppen om hem van zijn identiteitskaart te ontdoen en hem vervolgens de Belgische grens over te zetten. Ik druk mij louter verbaal uit in reactie op zijn mening. Wat betreft de waarden en normen volg ik u niet. Ik ben namelijk van mening dat iemands vrijheid eindigt waar die van een ander begint. Een simpel uitgangspunt. Daarnaast hanteer ik graag de 'categorische imperatief' van Kant. |
|
|
|
|
#19 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|