![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Citaat:
Citaat:
'Multiculturalisme ... ' 'Een pijp rokende oma die een zwartje vastpakt ... ' 'Afschaffen wegens verkeersoverlast ... ' Het is maar hoe je het wil bekijken dat 'reuzen'plaatje en dat lijkt mij voor iedereen anders ... ![]() Ik heb er geen getuige kunnen van zijn maar het leek mij best een heel spektakel. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 22 juni 2015 om 07:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het beschaafde optreden van voorzitter Tom Van Grieken in de zevende dag, waarvoor hij overigens een pluimpje kreeg van Tim Pauwels, is met deze volledig van de tabellen verdwenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het ook wel zuur van Dewinter om zo te tweeten tijdens een soort van circusvoorstelling die door zovelen gesmaakt wordt zonder dat er , gelijk vb. op het voetbal, gevochten enz. moet worden.
Maar mogelijks denken de slachtoffers van de knuffeldievenbende daar anders over. De politieke boodschap is dan: de stad moet niet alleen kermis, circus en ander toeristische troeven uitspelen, maar ook actief genoeg optreden om diefstallen te voorkomen en op te lossen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en zo verging de laatste 4 VB partijvoorzitters. alleen een 'Marine Lepen'eke' doen kan Tom VG nog redden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() De man speelt gewoon zijn rol.
Niets nieuws onder de zon... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Het was echt de moeite wel. Mooi spektakel, echt de moeite om te gaan. Ik heb spijt dat ik de vorige keren niet ben geweest.
Over de uitspraak van DW moet ik me aansluiten bij Jack...
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge ziet, ik kan ook zeveren. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb zaterdag het spektakel mogen zien, net als de twee vorige keren.
Zonder meer betoverend mooi, en het is één van de weinige soorten spektakel die jong en oud kan aanspreken. De volkstoeloop was wel op de rand van het doenbare. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() Dewinter is als de schorpioen die niet nalaten kan te steken. Ee man is irrelevant aan het worden en tracht achterhoedegevechten te leveren en te provoceren om toch de racistische partijlijn te kunnen blijven voeren.
Eigenlijk is de stelling van George Bernard Shaw hier ook van toepassing: "Never wrestle with a pig. You get dirty, and besides, the pig likes it." Laatst gewijzigd door Wiley E Coyote : 22 juni 2015 om 09:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() Bs'd
![]() ![]() Eens moeten lachen met stereotypen moet toch gewoon kunnen zeker. "Zwarten" zijn nu over het algemeen iets meer crimineel, "bruinen" oververtegenwoordigd in bv terrorisme en onze "wittekes" zijn dan weer mentaal de ongezondste. Who fucking cares Laatst gewijzigd door Drukazz : 22 juni 2015 om 09:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vorige keer was het een blank meisje. Denk niet dat er een specifieke reden is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Conditionering, gewenning.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Gouverneur
|
![]() Hangt er van af welke verf in promotie staat in de Gamma.
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nee, van mij mag DW veel zeggen en zijn rol spelen, maar in dit evenement is het totaal ongepast. Iedereen loopt als klein kinderen door de straten "op zoek naar de reuzen" uitgelaten, teruggevallen in de jeugdige fantasie en dan komt daar ineens die tweet.
Sorry Filip, erover is erover. De kleine negerke zag eruit als ooit mijn negerpoppeke. En nee, die pikte ook niet!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() Chapeau voor de, euh, 'multicultuursceptici' hier die dit ook afkeuren
Langs de andere kant: ik heb dit weekend iemand horen zeggen dat het toch interessant was dat de 'antizwartepietenbende' nog niet van zich had laten horen, gezien de koloniale kledij van ons zwart reuzeke. Die hadden blijkbaar iets beter door dat hier geen punten te scoren waren dan de Flippe. OT: ik ben dit weekend ook voor de eerste keer gaan kijken en vond het op niks trekken. Het zijn gewoon grote marionetten aan een kraan. Leuk voor vijf minuten. Commerciëel wel geniaal: pauze tussen 12u30 en 14u30 voor de 100.000 bezoekers. Hopelijk kunnen ze de winst aanwenden om een duwtje in de rug te geven aan het enige echte top-entertainment in Antwerpen: Royal Antwerp Football Club |
![]() |
![]() |