![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.hbvl.be/cnt/dmf20150120_0...-op-metalllica
ppffff , Die snelheid is voor watjes !!!! Begin met deze om te beginnen: https://www.youtube.com/watch?v=c-Do...yer_detailpage ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan dat niet, sporten met muziek.
Vroeger ooit wel geprobeerd, fietsen terwijl ik naar een mp3-speler luisterde (voor de niet bejaarden, een mp3-speler was een smartphone waar je niet mee kon bellen, hoe kwamen ze erop?!) maar dan ging ik altijd trappen in het ritme van de muziek en dat werkt vrij vermoeiend als dat ritme bij elk nummer veranderde...
![]() |
#3 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raar eh? Want toch zie je regelmatig mensen lopen of fietsen met oortjes in.
Hebben die daar dan geen last van of hebben die totaal geen gevoel voor ritme?
![]() |
#5 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ervaren lopers vertelden me dat je eerste je tempo moet leren door te lopen zonder muziek. Eenmaal je daarmee vertrouwd bent, is muziek minder een stoorzender voor het tempo dan voor onervaren lopers.
Ik loop jammer genoeg niet voldoende om een gebruikelijk tempo in mijn benen te 'programmeren' en kan dat dus niet bevestigen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verzamel meerdere nummers met een bpm die voor jouw looptempo geschikt is.
Klaar is Kees.
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.youtube.com/watch?v=xShI7H2Cy80
Ik had vroeger een paar cassettes met zo'n "muziek" die ik opzette als ik ging joggen, blijft lekker in 't ritme zolang de batterijen vol genoeg zijn... Voor de iets jongere forummer/ster : Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door manta : 24 januari 2015 om 12:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |