![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag het me af, want ik draai zo ongeveer om de 2 dagen een was ... En dat is omdat ik tijd nodig heb om het te laten drogen, anders was het iedere dag wel één ...
![]() ![]() ![]() Hoe doen jullie dat? Thanks ![]() Laatst gewijzigd door bembem : 18 januari 2015 om 21:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() *Zucht*
Ik vrees dat de optie kuisvrouw ook uitvalt voor jou. Misschien is "BDSM-slaaf zonder grenzen" nog iets wat je kunt ambiëren? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
4 uur kuisen , 3u kuisen , een uur op haar rug , betaald met dienstencheques , niet dienstenseks , kost te veel .
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Guys hou het netjes pls
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarbij, ik kan nog altijd op ziekenkas, hihi!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Weekend. dat is op nachttarief.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat doet de meid.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toen mijn kinderen hier nog woonden, draaide de wasmachine hier bijna continu. Minstens 2 machines per dag dus.
Sinds de kinderen ons "verlaten" hebben is dat dus beduidend minder. Alhoewel: mijn moeder is intussen hulpbehoevend geworden en wij draaien haar was mee met de onze. Huidige situatie: zo'n 8 machines per week slechts. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Shit , had je dat niet eerder kunnen zeggen ??!!??!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Let's go naked
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 19 januari 2015 om 23:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Graag gedaan.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ons moeder doet dat. Strijken moet ik zelf doen.
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals Cookie monster zegt : als de mand vol is.
Of als ik door een bepaalde voorraad heen zit, in de zomer bv T-shirts. Om goed en zuinig te wassen moet de machine vol zitten. Iedere keer die hele machine laten opwarmen en vele liters water verspillen voor een drietal stukjes wasgoed is te zot! Ik heb geen droogkas. Maar gelukkig heb ik een 2de slaapkamer waar ik mijn droogrek heb staan. Daar kan de was (als het iets is wat langzaam droogt) zonder problemen 2 dagen of meer blijven hangen, dat stoort niemand.
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 20 januari 2015 om 11:38. |
![]() |
![]() |