![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() De best betaalde Bel 20-managers
1. Pierre Richard - Dexia: 5,27 miljoen euro 2. Jean-Paul Votron - Fortis: 2,74 miljoen euro 3. Gerard Mestrallet - Suez: 2,53 miljoen euro 4. Pierre-Olivier Beckers - Delhaize: 2,22 miljoen euro 5. Didier Bellens - Belgacom: 2,20 miljoen euro 6. Albert Frère - GBL: 2,03 miljoen euro 7. Roch Doliveux - UCB: 1,85 miljoen euro 8. Gilles Samyn - CNP: 1,80 miljoen euro 9. Aloïs Michielsen - Solvay: 1,64 miljoen euro 10. Marc Olivié - Agfa-Gevaert: 1,41 miljoen euro 11. Julien De Wilde - Bekaert: 1,20 miljoen euro 12. Martin De Prycker - Barco: 1,06 miljoen euro
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() pfft...waarvoor ga ik nog werken...
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() tiens ,ik dacht dat jij pierre richard werd!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Pierre le pauvre
![]()
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Pff.. voor dat geld trekken Tom Boonen, Kim Cleysters, Ronaldinho... hun korte broek nog niet aan...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Ja, maar die verkrijgen hun grote lonen niet door anderen te ontslaan...
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() amai. nu kan ik geloven dat sommigen vinden dat de loonkost te hoog ligt in ons land...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat cookie gewoon jaloers is omdat ie maar de 13de in deze lijst is ...
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ronaldinho best betaalde voetballer Uitgegeven: 25 april 2006 12:07 Laatst gewijzigd: 25 april 2006 12:34 PARIJS - Ronaldinho heeft David Beckham afgelost als best betaalde voetballer. Dit meldt het Franse weekblad France Football dinsdag. Volgens de becijferingen van het blad verdient de Braziliaanse superster van FC Barcelona dit jaar 23 miljoen euro, waarvan 14 miljoen aan reclameinkomsten. Het totale bedrag is drie keer zoveel als vorig jaar. Beckham zakte naar de tweede plaats op de lijst met een bedrag van 18 miljoen euro. Vorig jaar werd zijn inkomen nog geraamd op 25 miljoen. De Braziliaan Ronaldo is de nummer drie met 17,4 miljoen gevolgd door de Engelse aanvaller Wayne Rooney (16,1) en de Italiaan Christian Vieri (16). Ads_kid=0;Ads_bid=0;Ads_xl=0;Ads_yl=0;Ads_xp='';Ad s_yp='';Ads_opt=0;Ads_wrd='';Ads_prf='';Ads_par='' ;Ads_cnturl='';Ads_sec=0;Ads_channels='';document. write("");function Ads_PopUp() {} ![]() ![]() Bij de coaches staat Jose Mourinho van Chelsea bovenaan met 10,9 miljoen euro.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() amai, die moeten hard werken !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
op diezelfde manier zoud ge ook kunnen zeggen dat een moordenaar toch niks verkeerd doet omdat er nu eenmaal mensen zijn die al vele tientallen mensen vermoord hebben.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Ach, zijn die lonen in de eerste plaats niet gerechtvaardigd? Unieke talenten en vermogens laten zich in de topsport betalen, en in de bedrijfswereld is dat niet anders. Het is maar aan weinigen gegeven om topmanager te kunnen zijn (hier op dit forum vind je er met heel veel geluk misschien ééntje), en dat mag zich dan ook wel laten betalen. Als die mensen zoveel verdienen, dan wil dat zeggen dat er anderen zijn die hen zoveel willen betalen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 2 mei 2006 om 12:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Dat mag je gerust doen, maar vergeet dan niet dat het die arbeiders niet zijn die de managers betalen; bijgevolg zijn het dus ook zij niet die daarover te beslissen hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
laat de arbeiders anders eens een maand thuisblijven en kijken wat onze manager dan nog verdient. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een manager is niet hetzelfde als je ma Mitgard, wist je dat nog niet? ![]() |
|
![]() |
![]() |