![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jongen die zich kaal liet scheren voor goede doel niet meer welkom in de klas
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...-de-klas.dhtml Citaat:
Iemand zet zich dan in voor de maatschappij , en wordt er voor gestraft ?? Wat voor regels hanteert zulke school ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bang voor bendecultuur. Kinderen mogen er natuurlijk niet stoer uit proberen te zien hè? En als je er als een boeddhistische monnik uitziet zoals deze is het helemaal gevaarlijk?
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() ![]()
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt , maar wat zou dit in Belgîë geven ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo is het maar goed, geen bendeleden in onze klaslokalen!
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De moeder van de tiener, Melanie Rees, had gehoopt dat de onderwijsinstelling een uitzondering zou maken, gelet op de reden van de coupe-wissel, maar dat was buiten de directie gerekend.
Tjaa... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In elk geval , die jongen probeert de mens te helpen
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 5 februari 2015 om 00:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat weet ik niet, maar ik heb ook serieuze problemen gekend op mijn school toen ik mijn haar liet groeien. Ook shorts en dergelijke waren uit den boze. Het zou mij niet goed voorbereiden op het latere leven...Juist ja, 2 jaar erna zat ik op de unief en ik ging in trainingsbroek naar de les en naar mijn haardracht werd nooit gekeken...Hoe het er nu aan toe gaat op de middelbare scholen in Vlaanderen weet ik niet.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Burger
|
![]() De scholen moeten dringend stoppen met zich te moeien in het priveleven van leerlingen. Ze controleren tijdens de lessen/pauzes: ok. Maar hun facebook gaan afspeuren? Hun haarstijl/kledij gaan bepalen? Wat mag en wat niet? Dat kan volgens mij toch niet, is dat niet eerder een taak voor de ouders? Of zijn de scholen de nieuwe ouders geworden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen bendeleden in onze scholen!
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is trouwens niets nieuw. In een nog niet zo heel ver verleden pasten de scholen trouwens veel strengere reglementen toe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schone jongen.
Had ook eens een prima rol als kaalkop: ![]() Dat liep ook niet zo goed af...
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op mijn college mochten jongens geen piercings hebben of lang haar dat samengebonden was. Meisjes mochten slechts 1 piercing aan elk oor hebben, niet meer. Blote buiken of uitdagende decolletés mochten ook niet, net zomin als enkel een topje in de zomer.
Tattoos moesten sowieso bedekt zijn.
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, absoluut niet.
Maar Ryan Gosling is wel een knappe gast. Net zoals Leonardo Di Caprio.
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een prima regel voor een Jezuïetencollege.
Staatsscholen zijn beter wat marginaler. Omdat de leerlingen niet elitair zouden voelen, snap. Daarom zijn ze ook best gevuld met mindere leerlingen. Het voorstel om Down-lijders en andere gehandicapten in staatsscholen te stoppen, is dan ook een zeer goed idee.
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Jij kunt zo heerlijk pretentieus en denigrerend doen hè. |
|
![]() |
![]() |