![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even inzoemen op het politiek aspect, en lees in De Standaard:
Citaat:
Benieuwd naar de reacties van andere extreem linksen. Buiten het forum, maar ook binnen het forum hier. Titel in De Standaard: Binnenlandse Zaken noemt gedrag supporters wansmakelijk Choquerend spandoek kan tot stadionverbod leiden http://www.standaard.be/plus/20150126/ochtend/6 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Het was dan ook een fameuze rode doek he.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me af op basis van wat ze die gasten eigenlijk veroordeeld willen krijgen. Als ze dat met mij proberen lappen, sleep ik zelf voor de rechter voor het beperken van mijn recht op vrije meningsuiting. Nergens wordt in dit spandoek opgeroepen tot geweld. Men alludeert simpelweg op een Amerikaanse film. Als dit niet mag, ban je beter elke vorm van geweld op het tv scherm.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() charlie is persies al terug begraven
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() plebssport
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Dat was ook de eerste gedachte die bij me opkwam. Als het is om een ander te beledigen zijn ze Charlie maar als het henzelf nog maar vanuit de verste verte raakt roepen ze brand.
Ik heb nooit anders geweten dan dat men er in het voetbal niet naast schimpt en spot en roept en zingt en danst en klopt. Bende hypocrieten hier. Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 26 januari 2015 om 20:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Vroeger was daar een rechter voor nodig toch?
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Allez, de ultras mogen niet meer naar uitwedstrijden en tifoos mogen ook niet meer. Gestraft voor een spandoek. Wat is het volgende ? Gaan ze schunnige moppen op café verbieden ?
Onvoorstelbaar vind ik dit. Onze maatschappij wordt met de dag onverdraagzamer. Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 1 februari 2015 om 11:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Vreemdeling
|
![]() Ja ja, ambtenaren aanwerven ...
Voor in de jeugdhuizen drugs te promoten zeker ? Die gaan het oplossen. En een meldpunt discriminatie. Steekt uw tong eens uit naar een anderskleurige omdat hij achter je lief zit, dan krijg je een gasboete omdat die anderskleurige wel eens goesting zou krijgen om te gaan oorlog voeren in Syrië ... Erkennen als centrum-stad. Dat is leuk om verkiezingspropaganda mee te kunnen maken. En de nieuwbouw voor flikken en het gerecht: dat helpt natuurlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling