![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dokter weigert kind van lesbische ouders te behandelen
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...handelen.dhtml Wat een onnozele achterlijke gore vettige kutoetlul !!!! Geen greintje respekt voor zo'n rotsmerig misbaksel !!!! Dokters moeten mensen toch helpen (indien ze het medisch kunnen) ?? Deze is dokter zijn niet waardig en kan beter opzouten !!!! Wat zou die moeten doen , stel een ongeval , het slachtoffer , een holebi , hij weigert die te helpen vanwege de geaardheid ??!! Citaat:
Citaat:
Wat zouden ze doen als , een niet-gelovige een gelovige om die reden deze niet zou helpen ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die doctores is een dom schepsel. Je gaat een baby nu toch geen medische bijstand weigeren? Dat zij eventueel niet akkoord gaat met de notie van een lesbisch koppel met een kindje is één zaak. Maar dat justifieert in geen geval haar houding tegenover dat kindje. Ze gaat volgens mij zwaar in de fout op deontologisch vlak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Volgends mij weer zo'n broodje aap kulverhaal
hoe gaat dat in de praktijk? 2 vrouwen komen met een zieke kleine bij de kinderarts en om te beginnen vraagt den dokter of de 2 dames een keertje een tong willen draaien? dat thema komt toch niet ter sprake als het over een ziek kind gaat? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bij atheïsten is doorgaans de tolerantie t.o.v. holebi's groter, maar inderdaad evenmin vanzelfsprekend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Rudy;7549147]Je kan dus enkel verontwaardigd zijn, en zich afvragen hoe de wereldpredikers van de democratie nog dergelijke staten in huis hebben.
Inderdaad , helaas , zo komt die er goedkoop van af !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die trees moeten ze haar doktersvergunning intrekken !!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zoals het artikel illustreert, zelfs de hoogopgeleide is niet vrij van religieuze indoctrinatie. Het probleem situeert zich dus niet enkel binnen een marginale wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Niet echt een professionele houding. Dokters moeten gewoon hun werk doen... zo'n persoonlijke dokter-patiënt relatie hoeft er niet te zijn.
Maar als zoiets voorvalt, zijn er andere dokters genoeg. Ik zou toch ook niet graag behandeld willen worden door een dokter die werkelijk van me moet walgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De loodgieter maakt het niets uit of je een getuige van jehovah bent. En van iemand met minstens zeven jaar universiteit achter te kiezen mag je toch verwachten dat die wat breeddenkend is en professioneel te werk kan gaan. Dus Guinevere. Of je bent poepeloere geïndoctrineerd, misschien wel achterlijk, of je bent van slechte wil. Terzijde Guinevere. Als ik zo sinds enige tijd je redeneringen lees, dan begin ik te beseffen dat er gevaarlijke mensen bestaan. Laatst gewijzigd door Rudy : 23 februari 2015 om 16:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij bent misleid en gehersenspoeld door de (seculiere) westerse media. Ben je 's nachts bang van moslims, Rudy? Kijk je onder je bed voor het slapen gaan? ![]() En ik spreek mezelf helemaal niet tegen. Mensen blijven nu eenmaal mensen. Normaliter zal een dokter niet moeten walgen van z'n patiënten MAAR ik zou dus niet graag langs een dokter gaan die me niet als patiënt wil. Het maakt niet uit of ik tegen die dokter klacht indien of niet en zie helemaal geen gevaar in deze redenering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar werkelijk ?!? ![]() ik vermoed dat je totnutoe t geluk had nog nooit echt een dr nodig gehad te hebben ? ![]() |
|
![]() |
![]() |