![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De bezieler achter het succesverhaal Ferrero, Mon Chéri, Nutella is niet meer. Chapeau als je dat in je leven verwezenlijkt hebt. Dat zijn geen praters de lucht achterlaten als ze overlijden maar mensen die echt iets betekend hebben voor de economie en tewerkstelling. En trouwens generaties kinderen en volwassenen die van de producten genoten hebben.
http://www.lemonde.fr/disparitions/a...nutella&xtcr=1 Laatst gewijzigd door Gipsy : 16 februari 2015 om 15:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() De Europese vrouwen vetgemest
Chapeau |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die Philip Morris wat een genie was dat, miljoenen doden op zijn geweten maar zo iets verslavend ontwikkelen dat je je klanten heel je leven aan je kan binden.
Hoho, dan is de drugdealer van heroïne of cocaïne om de hoek ook een geniale ondernemer buiten proporties. Applaus ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uitvinders dat zijn de echte geniale ondergewaardeerde mensen.... Zoals de Vlaamse chemicus Leo Hendrik Arthur Baekeland die bakeliet uitvond die mogen wat meer gewaardeerd worden....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het waren nu wel zijn ouders die tijdens de oorlogsjaren de nutella uitgevonden hadden.... omdat de chocolade te duur was en de hazelnoten daar in de buurt aan de bomen groeiden..
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 16 februari 2015 om 16:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Toen ik klein was at ik nutella met de kilo's, nu zou ik het niet eens gratis willen. Vreemd hoe smaken veranderen. Kwatta koop ik nog wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat hem om het concept en de organisatie van een succes. Ik kots van Mac Donalds en drink nooit geen Coca-Cola maar op gebied marketing, omzet en winstcijfers heb ik toch bewondering.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nutella?
Zo'n kinderlijk snoep-gedrag voor 'brain-challenged' Muslim jihadists, geboren eind vorige eeuw in het perverse Westen... ![]()
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij verwonderdterdt dat evenmin.
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach ja als iemand stront kan verkopen en doen alsof het goud is; ja daar zijn bepaalde skills wel voor vereist. Wat is het verschil tussen Escobar en McDonalds ? Ze verkochten allebei vergif tegen woekerwinsten het ene is legaal het andere illegaal; dat is het enige verschil.
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeker. En bakeliet wordt niet meer gemaakt meen ik. Ik was daarom om zeer verheugd toen ik van Antoine Van Loocke een recuperatiemesje kreeg met een bakeliet handvat. "plastiek" zouden sommigen zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() obesitas en suikerziekte in epidemische aantallen, anyone ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is terug flagrant hoe agressief men zich opstelt tegenover de privésector en in het bijzonder ondernemers.
Michele Ferrero is een succesvol ondernemer die een product heeft ontwikkeld dat wereldwijd aanslaat en in totaal méér dan 30.000 mensen te werk stelt in 14 fabrieken wereldwijd. Toch een item dat zijn plaats heeft in de economie draad (alhoewel hier doorgaans naast de pot wordt gezeverd of ideologisch geluld). Men vind het nodig hem te vergelijken met Pablo Escobar, een criminele drugbaron. Ik ben niet eens verwonderd, had zo al iets verwacht. Het anti privé en anti ondernemers gevoel in Vlaanderen is pathetisch. Heeft een ondernemer succes dan schijt men op zijn kop, gaat hij overkop idem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |