![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schijnhuwelijk? Bruidegom kent naam bruid niet eens
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...iet-eens.dhtml Citaat:
![]() ![]() Hoe dom moet je wel zijn , naam van de nepbruid niet eens kennen !! Welke straf zou toepassend zijn in een geval als dit ?? Citaat:
![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 16 februari 2015 om 00:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Burgerlijk huwelijk afschaffen, en gedaan met die zever.
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook het kerkelijk huwelijk afschaffen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Kerk is geen openbaar instituut dus jij hebt er niks mee te maken.
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Liefde heeft niks met huwelijk te maken !!
Huwelijken is een puur commerciële schijnvertoning , waar de wetsambtenaar en/of kerk een waardeloze kolder vertoont !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus nogmaals: jij hebt niets te zeggen over privé-instituten. Als twee mensen zich nu in een groen pakje willen steken met pluimen in hun poep om zich te laten inzegenen door iemand verkleed als haring - dan heb jij daar niets tegenin te brengen zolang ze dat op privaat terrein doen zonder iemand anders lastig te vallen.
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja , als men geld wilt vergooien aan deze kolder ,
ze doen maar !! Wat levert het op ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 16 februari 2015 om 00:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor die mensen: iets blijkbaar of ze steken hun geld wel elders in.
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() The Show must go on !!
Kijk , er zijn er die trouwen omdat ze mekaar graag zien , hun keuze , hun leven , niks op tegen !! Ik zal hen niet eens opblazen !! Zouden het kerkelijk of wettelijk huweljk schrappen , ik zal ook zeker niet tegenstemmen !!
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk naar het aantal scheidingen, soms meerdere keren in amper een paar jaren en de financiële janboel die er soms uit voortspruit! Samen liefdevol en in goede verstandhouding leven, daar gaat het om! Een "huwelijk" dekt meerdere ladingen, zoals schijnhuwelijken, verstandshuwelijken enz Laatst gewijzigd door andev : 16 februari 2015 om 02:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een burgerlijk huwelijk heeft flink wat juridische gevolgen. Niet onmiddellijk "waardeloze kolder".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Precies. Je ken het best afschaffen, maar er zal voor de overzienbare toekomst waarschijnlijk altijd een vorm van geregistreerd partnerschap zijn, met een hele hoop gerechtelijke consequenties. Of je dat een huwelijk noemt of niet boeit niet. Je partner laten overkomen is een van die gevolgen, maar denk ook aan belastingregels, samen garant mogen staan voor een hypotheek, niet tegen je partner hoeven getuigen in een rechtszaak of binnen gelaten worden als de ander na een serieus ongeluk in het ziekenhuis ligt. Als verstokte vrijgezel vind ik het prima als de monogame vaste verhouding verdwijnt als standaard in onze maatschappij, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat de meerderheid het met mij eens zou zijn.
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |