![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Invoer roze vuilzak
Dus missen de meeste sorteerstraatjes, u weet wel die straatjes die al 4 �* 5 parkeerplaatsen in de straten weten op te eisen een al een nieuw 'luik' het roze? Heeft iedereen een garage thuis om al die verschillende zakken even in neer te planten voor men ze komt ophalen. Is het een nieuwe belasting? Maar kom, als we het 'milieu' ermee kunnen helpen, who cares? ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 16 november 2016 om 08:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het idee achter de roze huisvuilzak is niet goed, alweer een extra vuilbak om in te sorteren...
Nee, geef mij maar de paarse huisvuilzak, de zgn. P+MD huisvuilzak. Deze vervangt de blauwe PMD zak, eblaat toe dat alle nu nog niet toegelaten plastic verpakkingen er mee in kunnen, zoals de polystyreen botervlootjes en de plastic folies. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Roze en zwarte vuilzakken, als dat maar goed komt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Soms wordt het toch wat veel: op het containerpark moeten wij de flessen sorteren in ik denk wel acht soorten, en dannog moeten flessen van room, vloeibare boter....terug mee om in de restafvalcontainer thuis te steken, want , zo stelt men, dat zijn verpakkingen van voedingswaren. Alsof conservenblikken, bricks ....geen voedingswaren bevatten!
Moeilijk te volgen..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Soms wordt het toch wat veel: op het containerpark moeten wij de flessen sorteren in ik denk wel acht soorten, en dannog moeten flessen van room, vloeibare boter....terug mee om in de restafvalcontainer thuis te steken, want , zo stelt men, dat zijn verpakkingen van voedingswaren. Alsof conservenblikken, bricks ....geen voedingswaren bevatten!
Moeilijk te volgen..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 17 november 2016 om 05:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Doe niet mee met de sorteer -gekte, hoor. Ik vul na een week enkel een grote restafvalzak die soms zelfs niet helemaal vol zit, en dat is dan nog pampers inclusief. In mijn keuken is er geen plaats voor een containerpark ofzo, daarbij ook geen tijd daarvoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |